Open Universiteit kiest voor l’eau

AMSTERDAM, 20170330 -- L’eau, reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding, verwelkomt Open Universiteit als nieuwe klant. De Open Universiteit bekleedt een toppositie binnen het hoger onderwijs dat Nederland biedt. OU bezet momenteel de hoogste score in de lijst van beste universiteiten in de Keuzegids Masters 2017. Dit komt zowel door de kwaliteit van de opleidingen als door de omvangrijke en (zowel nationaal als internationaal) hooggewaardeerde onderzoekbijdragen aan de wetenschap, met bijvoorbeeld unieke expertise op gebied van online leren.

Marco Koolen (Manager Markt- en Studentcommunicatie OU): Ondanks onze toppositie lopen we op dit moment tegen een aantal uitdagingen aan. De naamsbekendheid binnen de belangrijkste doelgroepen is nog relatief laag, en er zit een kloof tussen identiteit en imago. Kortom, er liggen daardoor nog diverse onbenutte kansen voor OU. In de gesprekken die we daarover met l’eau gevoerd hebben, zaten we snel op dezelfde golflengte qua visie en aanpak. Voor ons reden om samen met l’eau de komende jaren te bouwen aan een zichtbaarder en scherper gepositioneerde OU.”

Olaf Cox (Managing Partner l’eau): “Open Universiteit heeft alles in zich om een sterk merk te zijn. En zich als zodanig te profileren. Die toppositie komt immers niet zomaar uit de lucht vallen. Een sterk vertrekpunt om op door te pakken. Met een nieuwe campagne, waaraan we de komende maanden hard gaan werken.”

L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding en bestaat inmiddels 20 jaar. Voor haar advisering maakt l’eau gebruik van de door haar ontwikkelde Barrière Methodiek®.

L’eau werkt voor crossmediale klanten als SURFnet, Yarden, KWF Kankerbestrijding, Avans Hogeschool, Eneco, G DATA, Procornea en Leger des Heils.
[Open Universiteit kiest voor l’eau]

Deel: ' Open Universiteit kiest voor l’eau '