Gemeente Sittard-Geleen

Redactie.

Persbijeenkomst

Doorkiesnummer: (046) 47 78 007 Sittard-Geleen, 25 maart 2003.
Onderwerp: snellere afhandeling klachten via
gemeentelijke servicelijn.

De gemeente neemt aanstaande donderdag 27 maart de nieuwe gedigitaliseerde Servicelijn Wijk in gebruik. Vanaf die datum krijgt de Servicelijn een zogeheten voice responce systeem. Door middel van een keuzemenu met standaardvragen wordt de beller naar het goede antwoord geleid. Burgers worden sneller geholpen en de medewerkers van de Servicelijn Wijk krijgen meer tijd voor het oplossen van specifieke vragen en meldingen. Ook nieuw is dat vanaf 27 maart inwoners via de gemeentelijke website (www.sittard-geleen.nl) klachten kunnen melden. Tevens vindt men op de website een overzicht van de meest gestelde vragen met de antwoorden daarop. Inwoners van Sittard-Geleen konden tot nu toe de Servicelijn bellen voor meldingen of vragen over stadsbeheer (bijvoorbeeld voor het ophalen van afval of voor het melden van een afgevallen boomtak).


---

Zoekwoorden:

Deel: ' Openstelling digitale gemeentelijke servicelijn Sittard-Geleen '




Lees ook