Oprichting van een E-Business Unit binnen Candle

CandleNet Solutions : Application Response Time en Enterprise Application Integration samengebracht in geïntegreerde B2B e-business oplossingen.

Nieuwegein, 20 december 1999 - Candle Corporation kondigt wereldwijd aan dat zij een E-Business Computing Group (EBG) heeft opgericht, een bedrijfsunit die zich uitsluitend bezighoudt met het leveren van business-to-business (B2B) e-business oplossingen, samengevat onder de naam CandleNet. EBG, onder leiding van Tony D'Errico, vice-president en algemeen directeur, is één van de twee bedrijfsunits van Candle naast Enterprise Computing Group (ECG), gericht op systeem-, toepassings- en middleware-management.

"De E-Business groep kan steunen op onze expertise inzake e-business assurance of het monitoren van internet sites, enterprise application integration (EAI) en systeemarchitectuur. Bovendien speelt ook het feit van onze ervaring opgedaan tijdens het leveren van consulting in dit verband", verklaart Anne-Marie Foucart, Algemeen Directeur van Candle Benelux. "B2B e-business vormt de kernactiviteit van EBG. Onze kracht komt voort uit de synergie tussen onze bestaande producten en diensten. Het is de bedoeling om onze klanten horizontale oplossingen aan te bieden aangepast aan hun sector, die hun investeringen inzake e-business rendabel maken en hun aldus in staat stellen, hun marktpositie ten opzichte van de concurrentie te versterken."

De E-Business groep van Candle zal georganiseerd worden in functie van een reeks verticale markten, bestaande uit:.
* Financial Services (banken, verzekeringen, beurs- en beleggingsvennootschappen);
* Process & distribution (manufacturing, ERP, supply chain management);
* Utilities (gas, electriciteit, water);

* Public Sector (landelijke, provinciale en gemeentelijke overheden).

"Snelheid en klantentevredenheid zijn uiterst belangrijk voor de concurrentiepositie in de B2B e-business" zegt David Cadis, vice president, e-business assurance, Candle Corporation. "Candle's e-business boodschap is daarom des te belangrijker voor de markt daar we een nieuw strategisch initiatief aankondigen - CandleNet - dat bestemd is om te identificeren wat de redenen zijn van vertragingen in de ontwikkelingen van e-business door de klantentevredenheid te monitoren. Aldus kunnen wij oplossingen aanbieden die zich zowel op het vlak van reengeneering situeren als op het vlak van de optimalisering van prestaties".

Over Candle Corporation
Candle Corporation, gevestigd te El Segundo, Californië, is de toonaangevende ontwikkelaar en leverancier van Solutions for Networked Businesses. Candle biedt haar klanten producten, oplossingen en services aan om applicaties te koppelen, te integreren en te beheren. Deze bestrijken de gebieden van applicatie-integratie en -beheer, messaging middleware en prestatie- en beschikbaarheidsbeheer. Meer informatie over Candle Corporation is te vinden op het World Wide Web: http://www.candle.com. Het kantoor in Nederland is gevestigd in Nieuwegein.

Deel: ' Oprichting van een E-Business Unit binnen Candle '