TROS

Bekijk de

online versie van dit persbericht

AVROTROS Afdeling Communicatie

Hilversum, 03-11-2014

Televisie

Opsporing Verzocht

Uitzending dinsdag 4 november

NPO 1 - 20.30 uur

DADERS MOORD VERGETEN SPOREN UIT TE WISSEN

De 45-jarige John Wassink uit Roosendaal werd eind juli in zijn woonwagen om het leven gebracht. De politie toont in Opsporing Verzocht een foto waarbij met forensische technieken zichtbaar is gemaakt welke sporen de daders achterlieten. Er is veel bewijsmateriaal. Wie kan de tip geven die naar de daders leidt?

Daarnaast uiteraard aandacht voor de vorderingen van de Amsterdamse politie in het onderzoek naar de baby die anderhalve week geleden in een ondergrondse vuilcontainer werd achtergelaten.

En kan een BMW 5 serie Touring de sleutel zijn om een gewelddadige woningoverval op te lossen? In een klein huis in Hengelo, met in de woonkamer een ziekenhuisbed voor de man des huizes, bedreigden 4 of 5 mannen in september niet alleen bejaarde bewoners van 82 en 70, maar sloegen hun oudste zoon ook met een strijkijzer voor ze er met een relatief klein bedrag vandoor gingen. In de uitzending van Opsporing Verzocht van morgen is de opvallende auto van de daders te zien die op bewakingsbeelden werd vastgelegd.

Deel: ' Opsporing Verzocht daders moord vergeten sporen uit te wissen '