Zoetermeer, 25 januari 1999

Vooruitlopend op de nieuwe versie FACSys (4.6) heeft Optus Software Inc. vandaag de nieuwe Mail Printer uitgebracht voor MS Outlook- en Exchange gebruikers.

FACSys Mail Printer biedt deze gebruikers complete "print to mail" mogelijkheden. Op deze manier kunnen ze profiteren van het FACSys Desktop programma zonder installatie van de FACSys client software.

Na het (gratis) downloaden van het web wordt de FACSys Mail Printer volledig automatisch geïnstalleerd en verschijnt de Mail Printer als een printer op het scherm van de gebruiker. Bij het printen wordt het document geconverteerd naar TIFF formaat, zodat het kan worden gefaxt of verzonden naar andere e-mail adressen. Voor remote en/of off-line gebruikers biedt de Mail Printer ook functionaliteiten die bij een connectie met het bedrijfsnetwerk op de FACSys Desktop geïntegreerd zijn.

Faxen kunnen bijvoorbeeld off-line geprint en/of doorgezonden worden via e-mail zodra de gebruiker connectie maakt met zijn remote e-mail service; oftewel het e-mail programma wordt het `working platform'. CDG is distributeur van automatiseringsoplossingen voor elektronische communicatie en vertegenwoordigt de FACSys producten van de fabrikant Optus Software Inc. in Nederland.

Thin-Client/Server Computing, Networkmanagement & Security en FaxComputing & Messaging zijn de kerngebieden waarin CDG opereert. Door onze kennis en kracht te combineren met de kunde van een nauwkeurig geselecteerd, gemotiveerd en getraind reseller-netwerk, kunnen we de eindgebruiker een totaal bieden van optimale producten in combinatie met de beste service.

Deel: ' Optus Software Inc. brengt Mail Printer uit voor Microsoft '