Oracle kiest voor Sun servers

Oracle steekt zijn voorkeur voor Sun systemen niet onder stoelen of banken. Tijdens de conventie Oracle Open World (OOW), afgelopen week in Los Angeles, draaiden alle systemen op een backbone van Sun Ultra Enterprise Servers en SPARCstorage Array-systemen.

"De keuze van Oracle bewijst de kracht van Sun als het gaat om het ontwikkelen, inzetten en beheren van 'mission-critical' Oracle-gebaseerde oplossingen voor onze gezamenlijke klanten," aldus Doug Kaewert, directeur marktontwikkeling van Sun Microsystems. "Uit recente benchmark-testen is ook gebleken dat Sun de beste prijs-prestatieverhouding levert voor het nieuwe Oracle 8 én alle benodigde schaalbaarheid."

Sun en Oracle werken op meerdere fronten samen. Bijvoorbeeld op het gebied van Java. Zo is Oracle's Developer/2000, een ontwikkeltool voor client-server omgevingen, volledig op Java gebaseerd. Daarnaast heeft Oracles NC-divisie Network Computing Incorporated, onlangs gekozen voor Sun-servers als RDBMS-servers voor network computing-toepassingen. _________________________________________________________________

left © Copyright 1997, Sun Microsystems

Deel: ' Oracle kiest voor Sun servers '