OrangeBuddies Media neemt iPay over

ZEEWOLDE, 20121106 -- In oktober 2012 heeft OrangeBuddies Media het online spaarprogramma iPay.nl overgenomen, wat een aantal nieuwe mogelijkheden met zich mee brengt. Zowel de functionaliteit als de gebruiksvriendelijkheid van de website www.ipay.nl worden verbeterd. Daarnaast zal OrangeBuddies Media nieuwe spaarmogelijkheden aan gaan bieden. Meer dan 150.000 mensen zijn actief lid van iPay en hebben samen al ruim € 1,7 miljoen bij elkaar gespaard.

Nieuw op iPay.nl: Shoppen met cashback bij 2.500+ webshops
De website van iPay is onlangs overgezet naar het cashback platform van OrangeBuddies Media met geavanceerde techniek en tracking en zeer uitgebreide mogelijkheden. Naast de bestaande manieren om geld te verdienen, zoals het klikken op mails en banners en het uitnodigen van vrienden, kunnen iPay leden nu ook geld (be)sparen door via iPay online te shoppen bij meer dan 2500 webshops.  Leden krijgen een deel van hun aankoopbedrag teruggestort in hun account bij iPay door aankopen te doen bij webshops als V&D, Zalando, wehkamp.nl en Bol.com. Het gespaarde bedrag kunnen de leden laten uitbetalen op hun bankrekening of omzetten naar leuke cadeaus. Het aanbod in de iPay cadeauwinkel wordt dagelijks aangevuld en er is sinds kort ook een speciale Sint cadeauwinkel. iPay leden kunnen dagelijks op de website en op de iPay Facebook pagina meedoen aan nieuwe acties en kans maken op leuke prijzen.

Cashback en spaarprogramma gecombineerd

De website iPay.nl vormt een  mooie aanvulling op het reeds zeer uitgebreide portfolio aan cashbackwebsites van OrangeBuddies Media. Met websites als Shopbuddie.nl en Cashbackkorting.nl is OrangeBuddies Media al sinds 2009 actief op het gebied van cashback. Met de overname van de website iPay.nl is het portfolio nu officieel uitgebreid met een online spaarprogramma, gecombineerd met cashback. Naast eigen cashbackwebsites ontwikkelt en onderhoudt OrangeBuddies Media ook cashback whitelabel sites voor externe partijen, waarmee deze bedrijven hun klanten en/of leden een extra online service kunnen bieden en zo de klantloyaliteit vergroten.

Deel: ' OrangeBuddies Media neemt iPay over '