ORIGIN VOERT SUCCESVOLLE EURO-CONVERSIE UIT BIJ PHILIPS A&LS

Utrecht, 4 februari 1999 --- Origin heeft deze maand een succesvolle euro-conversie in een SAP-omgeving uitgevoerd bij Philips Accounting & Logistic Services. Hiermee is Philips A&LS één van de eerste Europese bedrijven die volledig is overgestapt op de euro. Voor Origin is dit het eerste bedrijf en voor SAP één van de eerste in de wereld, waarbij een dergelijke conversie is uitgevoerd.

In zeer korte tijd zette Origin in nauwe samenwerking met Philips A&LS en SAP een effectief Euro-conversieprogramma op voor de SAP-omgeving. Alle financiële activiteiten werden hiermee omgezet van de gulden naar de euro.

Diverse Origin servicelines, waaronder de SAP serviceline, het Euroteam en BAS/AM , werden ingezet om de SAP-omgeving zo goed mogelijk af te stemmen op de gebruikers. In een unieke testomgeving liet Philips A&LS het programma door key-users van het Euro-programma uitvoerig op alles aspecten testen.

Hans de Boer, SAP consultant bij Origin en werkzaam bij Philips A&LS, vertelt over de conversie: "De conversie was door de goede samenwerking met Philips A&LS niet zo'n groot probleem. Door het korte tijdsbestek en de bedrijfskritische applicatie kregen we te maken met allerlei uitdagingen die we dankzij de goede ondersteuning en adequaat reageren van SAP Nederland en SAP Duitsland succesvol het hoofd konden bieden."

Philips A&LS ondersteunt meer dan 100 Nederlandse Philips-vestigingen op het gebied van financiële en logistieke dienstverlening.

Buiten het project bij Philips A&LS is Origin onder andere actief bij ICI, KLM en Procter & Gamble voor SAP-conversies van Europese valuta's naar euro.

Origin heeft meer dan 17.000 medewerkers in 31 landen. De Origin group levert haar klanten al meer dan 16 jaar SAP-diensten, waarbij nauw wordt samengewerkt met SAP te Walldorf, al sinds de SAP-producten voor het eerst werden ontwikkeld en op de markt gebracht. Origin heeft een groeiende groep van meer dan 4500 SAP-deskundigen in de wereld, die een van de grootste teams van SAP-professionals in vast dienstverband vertegenwoordigen.

Zoekwoorden:

Deel: ' Origin voert succesvolle euro-conversie uit bij Philips A&LS '