PARADIGIT

SPONSORT HET OUDSTE NEDERLANDS RALLY EVENEMENT

Het bestuur van de Stichting ELE RALLY is blij om hun nieuwe hoofdsponsor voor de 37e ELE RALLY bekend te maken. Met PARADIGIT COMPUTERS werd een overeenkomst aangegaan die hen voor tenminste drie jaar verbindt aan het oudste Nederlandse rallyevenement, de ELE RALLY.

Paradigit Computers BV beschikt naast het hoofdkantoor in Eindhoven over nog drie vestigingen: in Eindhoven, Utrecht en Maastricht. Paradigit Computers heeft veel Know-How om grote PC-Prive projecten in goede banen te leiden. Gerenommeerde bedrijven zoals DAF, Fortis(o.a. Amev en VSB), Philips, Bavaria, Interpay en Stork behoren tot de klanten. Tot de vaste afnemers behoren diverse universiteiten en Hoogovens. Aangezien niet ieder bedrijf even groot is verschilt een project natuurlijk ook in grootte. Paradigit kan ieder aantal, van 15 tot duizenden computers in goede banen leiden.

WAAROM PARADIGIT COMPUTERS

De reclamecampagnes van Paradigit Computers zijn gericht naar professionele partner, en in dat kader past ook uitstekend de nu tot stand gekomen overeenkomst met ELE Rally. Daarvan is Paradigits General Manager Arjen M. de Koning ten volle overtuigd. Rallysport is uitdagend en dat past goed bij de uitdaging die we op onze computermarkt zien. En zon uitdaging is de Nederlandse markt zeker, waar wij bij de top van Nederland behoren, aldus Arjen M. de Koning. Dat brengt met zich mee dat Paradigit hier de positie van uitdager heeft. Een positie die de sportieve en ambitieuze directeur op het lijf geschreven is. Naast andere op stapel staande opvallende campagnes ziet de Koning in de overeenkomst met ELE Rally een prima mogelijkheid de naamsbekendheid van zijn merk op te vijzelen.

PARADIGIT  ELE RALLY

De 37e ELE RALLY, die dit jaar op 26  27  28 mei wordt verreden, zal worden geafficheerd als de PARADIGIT  ELE RALLY. Vooruitlopend hierop is afgelopen week keihard gewerkt naar het nieuwe logo voor de juiste herkenbaarheid.

PARADIGIT wil zich opstellen als een actieve sponsor en samen met de ELE RALLY campagnes ontwikkelen. Naast het merk zullen hierin vooral PARADIGIT  ELE RALLY en het evenement onder de aandacht van een massaal publiek worden gebracht om meer naamsbekendheid en nieuwe bezoekers te trekken.

NIEUW KAMPIOENSCHAP

Na lang beraad is de kogel toch door de kerk, enwel een nieuw kampioenschap voor Historic & Classic autos. Zij strijden om het Nederlands Historisch & Klassiek Rallykampioenschap. De groeiende belangstelling voor Historische en Klassieke automobielen heeft de KNAF doen besluiten in 2000 een rallykampioenschap te organiseren voor deze autos.

Daarnaast wordt er gestreden om het Internationaal Rallykampioenschap; Formule-2; Nationaal Rallykampioenschap; om de Nissan Micra Challenge en de Fiat Seicento Trofeo.

Paradigit Computers B.V. - Headquarters
Hoevenweg 7