Paulien Huizinga actief als het nieuwe gezicht van de Skoda Fabia

(25 Februari 2000)

PERSBERICHT:

Skoda's nieuwe model, de Fabia, bevindt zich in goed gezelschap; Paulien Huizinga, ex-Miss Nederland, fotomodel, mannequin en televisiepersoonlijkheid, is voortaan 'het gezicht' van Skoda's nieuwe klasse.

De samenwerking betekent volgens Skoda-importeur Pon Mobiel B.V. dat Paulien Huizinga een actieve rol zal spelen bij de promotiecampagne rond de Fabia, onder meer in diverse reclame-uitingen. Uiteraard zal Huizinga zich ook door het land verplaatsen in een Skoda Fabia. Daartoe stelde Skoda-importeur Pon Mobiel haar een zilverkleurige Fabia 1.4 ter beschikking, in Comfort uitvoering. De Skoda Fabia, de nieuwe klasse van Skoda, en Paulien Huizinga, het nieuwe gezicht van Skoda, vormen samen een prima combinatie. Klasse en stijl gecombineerd met een gezonde dosis Hollandse nuchterheid.

Nadat Paulien Huizinga in 1989 uitverkoren werd als Miss Nederland, werd ze een jaar later tweede bij de Miss World-verkiezingen in Las Vegas. Daarna begon zij haar carrière als televisiepresentatrice (onder meer voor het programma 'Showtime' en diverse succesvolle lifestyle-, mode- en woonprogramma's). Naast haar gezinsleven en haar drukke televisiewerkzaamheden vindt Huizinga ook de tijd om nog steeds als vaste mannequin van couturier Edgar Vos op de catwalk te staan, waarmee ze destijds ook haar loopbaan is begonnen. Kortom: een unieke en veelzijdige professional, een vergelijking die ook zeker opgaat voor de Skoda Fabia. Na onder andere Renée Soutendijk, Victor Reinier, Jenny Arean en Maya Eksteen, is Paulien Huizinga de volgende bekende Nederlander die Skoda's kwaliteiten heeft ontdekt.

Deel: ' Paulien Huizinga actief als nieuwe gezicht van Skoda Fabia '