paviljoens op horecava 2000

* het formule & franchise plein gezien de toenemende belangstelling voor formules en franchising zal het formule & franchise plein ook op horecava 2000 een prominente plaats krijgen. op het formule & franchise plein zal een breed aanbod van diverse ketens binnen de horeca te vinden zijn. formules mét en zónder franchise-constructie. snackformules, ijsformules, visformules, pizzaformules, caféformules etc.
* wijnpaviljoen op dit sfeervolle paviljoen treft u leveranciers aan van wijnen uit o.a. spanje, portugal, argentinië en australië maar ook de bekende rioja- en bordeauxwijnen komen uitgebreid aan bod.
* horecava vacaturebank op zoek naar personeel in de horeca? grijp dan uw kans en toon uw vacatures aan het grote publiek op de horecava vacaturebank. in 1999 waren zowel horecabedrijven als bemiddelingsbureau's aanwezig als deelnemer.

* kwaliteit, arbo & milieu paviljoen inspelend op recente marktontwikkelingen en verscherpte hygiëne-eisen binnen de horeca (haccp) zal, evenals afgelopen horecava, tijdens de beurs veel aandacht worden besteed aan kwaliteit, arbo en milieu.

voor meer informatie over de paviljoens kunt u contact opnemen met het projectteam van de beurs, tel. 020-5491212, e-mail horecava@rai.nl

evenementen op horecava 2000

* nationale convenience kookwedstrijden meer informatie: st. voorlichting convenience, tel. 020-3988867

* het lekkerste broodje van nederland
meer informatie: kon. horeca nederland, tel. 0348-468457
* klaar voor je start?!
meer informatie: svh onderwijscentrum, tel. 079-3203636
* svh manifestatie
meer informatie: svh onderwijscentrum, tel. 079-3203636
* culinaire show voor topkoks
meer informatie: annoncé culinaire, tel. 013-5092154
* nationale biertap wedstrijden
meer informatie: cbk, tel. 020-6252251

* cocktailwedstrijden
meer informatie: ven internationale versmarkt 020-3988867

international hospitality conference.
de eerste horecavakbeurs van het nieuwe millennium is gekozen als locatie voor the international hospitality conference. de organisatie van dit internationale congres is in handen van diverse internationale en nederlandse branche-organisaties (efcm, efeda, fcsi, bedrijfschap horeca & catering en nvlg). gedurende de hele beursperiode wordt tijdens diverse sessies gesproken over actuele thema's. aan bod komen onder andere de volgende onderwerpen:

* de mogelijkheden voor amerikaanse producten op de europese markt en de mogelijkheden voor europese producten in de verenigde staten.

* trends in de hospitality industrie worden belicht vanuit een aantal europese landen.

* trends in communicatie; wat koop ik waar en wanneer over 20 jaar.

* bedrijfsstrategische analyses.

op zondag 9 januari 2000, de vooravond van horecava 2000, vindt een award-diner plaats.

het congres vindt plaats van maandag 10 tot en met donderdag 13 januari 2000 in amsterdam rai. het congres bestaat uit sessies van 9.00 uur - 11.00 uur.

voor meer informatie over the international hospitality conference kunt u contact opnemen met mevrouw m. van zon, te bereiken op tel. 020-5491212, e-mail horecava@rai.nl

"eMMallennium Gala Diner
Onder het motto "Aan tafel voor het Emma Kinderziekenhuis" wordt op 11 december 1999 een galadiner georganiseerd voor 2000 gasten. De baten van het galadiner zullen ten goede komen aan de stichting tot steun van het Emma Kinderziekenhuis AMC. Het idee achter dit initiatief is de horeca afscheid te laten nemen van dit millennium met een happening voor een goed doel. Het diner zal plaats vinden in Amsterdam RAI.
Het galadiner zal worden opgeluisterd door een artiestenprogramma welke door Mojo Concerts zal worden verzorgd. Het menu bestaat uit louter culinaire hoogtepunten met wijnen waar Robert Parker een zeer hoge waardering aan zou toekennen. Tevens wordt door Veilinghuis Christie's een kunstwerk van Marte Roling geveild en is er een loterij, waarbij burgemeester Patijn, de beschermheer van de Stichting eMMalennium Gala Diner 2000, de hoofdprijzen bekend zal maken. Er verschijnt zelfs een speciale eMMalennium-editie van het bekende vakblad Misset-Horeca. Kortom, een Galadiner ter afsluiting van de eeuw, dat u niet mag missen.

Tafels kunnen worden gereserveerd voor f 10.000,-- (10 personen), tevens bestaat de mogelijkheid om twee couverts te kopen. De prijs voor 2 personen is f 2.000,--.

Voor reserveringen en meer informatie over het eMMallennium Gala Diner kunt u contact opnemen met mevrouw M. van Zon, te bereiken op tel. 020-5491212, e-mail horecava@rai.nl

Deel: ' Paviljoens op Horecava 2000 * '