Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Peak Technologies, Secon en Ridit Business Software bundelen expertise in AccountScan

Barcode scanoplossing geïntegreerd met AccountView voorkomt fouten in magazijnwerkzaamheden

Hardinxveld-Giessendam, 12 maart 2003 Ridit Business Software, Peak Technologies en Secon introduceren AccountScan, een geïntegreerde barcode scanoplossing die, met behulp van een draadloze hand- of truckterminal, de logistieke magazijnwerkzaamheden automatiseert. Het pick order proces wordt hiermee geoptimaliseerd wat resulteert in een aanzienlijke reductie van het aantal mogelijke fouten. Dankzij de directe koppeling met Accountview kunnen gebruikers te allen tijde van de AccountView-gegevens gebruikmaken. De geïntegreerde barcode scanoplossing is ontwikkeld voor magazijnwerkzaamheden zoals orderpicking/paklijsten, artikelverplaatsingen en goederenontvangst. AccountScan is een handterminal waarin de paklijst, met aanverwante gegevens zoals magazijnlocaties, serie-, partij- en artikelnummers wordt geladen. Papieren paklijsten behoren hiermee definitief tot het verleden , aldus Akko van Wijk, directeur Peak Technologies. Door middel van de geboden functionaliteit in AccountScan, waarin zowel locatie als artikel uniek worden geïdentificeerd, kunnen fouten zoals het pakken van een verkeerd artikel of het pakken vanaf een verkeerde locatie niet meer voorkomen. De Ridit Business Modules op het gebied van logistieke processen en magazijnbeheer kunnen AccountScan wordt geïntroduceerd op de AIDC Systems beurs op 18 en 19 maart in Ede op de stand van Peak Technologies.

Over Ridit Business Software

Zoekwoorden:

Deel: ' Peak Technologies, Secon en Ridit Business Software bundelen expertise '