Ingezonden persbericht

Amsterdam, 19 februari 2003

Peoplesoft benoemt bart meily als pre-sales manager

PeopleSoft heeft Bart Meily benoemd tot Pre-sales Manager van PeopleSoft Nederland. In deze nieuwe functie is hij verantwoordelijk voor het stroomlijnen en optimaliseren van verkoopprocessen bij PeopleSoft in Nederland. Daarnaast gaat hij de branchespecifieke kennis binnen de verschillende verkoopteams uitbouwen. De pre-sales consultants voor Customer Relationship Management, Supply Chain Management, Human Capital Management, Financial Management Solutions en Application Integration software gaan onder leiding van Meily onder andere de beschikbare informatiebronnen beter inzetten. Ook heeft Meily zich ten doel gesteld het beleid van de verkooporganisatie binnen PeopleSoft meer op één lijn te brengen met het beleid van PeopleSoft Consulting en de alliantie partners. Meily is werkzaam vanuit het kantoor in Amsterdam.

Meily heeft vijftien jaar ervaring in de IT-industrie. Voor zijn aanstelling bij PeopleSoft was hij werkzaam als Pre-sales Manager bij Oracle, waar hij vijf jaar gewerkt heeft. Eerder werkte hij bij Origin. Eerst als Projectmanager, daarna als consultant en uiteindelijk als branche manager bij Milieu-informatisering. Meily studeerde Bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit.

Over PeopleSoft
PeopleSoft (Nasdaq: PSFT) is wereldwijd de toonaangevende aanbieder van applicatiesoftware voor de 'real-time' enterprise. De pure internetsoftware van PeopleSoft maakt het organisaties mogelijk kosten te reduceren en de productiviteit te verhogen door klanten, leveranciers, partners en werknemers in 'real-time' te verbinden met online bedrijfsprocessen. Voorbeelden van de geïntegreerde toepassingen van PeopleSoft zijn: Customer Relationship Management, Supply Chain Management, Human Capital Management, Financial Management Solutions en Application Integration. Meer dan 5.000 organisaties in 140 landen maken gebruik van PeopleSoft software. Voor meer informatie, kijk op https://www.peoplesoft.nl

Deel: ' Peoplesoft benoemt Bart Meily als pre-sales manager '