PeopleSoft introduceert PeopleTools 8 Internet Architectuur

Het eerste server-centrische ontwikkelplatform voor zakelijke toepassingen

Amsterdam, 31 januari, 2000 - PeopleSoft kondigt de beschikbaarheid aan van haar PeopleTools 8 Internet architectuur, het eerste server-centrische ontwikkelplatform van een van de marktleiders op het gebied van ondernemingssoftware. Met PeopleTools 8 wordt de mogelijkheid van snelle ontwikkeling, ingebruikname en kosteneffectief beheer geboden van PeopleSoft's volgende generatie eBusiness toepassingen voor business-to-business transacties en samenwerking met behulp van het Internet.

PeopleTools is per direct beschikbaar met PeopleSoft's Enterprise Performance Management 8, PeopleSoft's eBusiness intelligence oplossing. (Zie persbericht met dezelfde datum).

Internettoegang tot PeopleSoft eBusiness toepassingen PeopleTools 8 biedt klanten en applicatieontwikkelaars één enkele, 100 procent Internet architectuur voor Internetgebaseerde toegang en integratie waardoor ontwikkelings- en onderhoudskosten dalen, evenals de kosten voor training.

PeopleTools 8 server-centrische architectuur elimineert het installeren van cliënt software. Het biedt toegang tot PeopleSoft eBusiness toepassingen door middel van netwerken met een lage bandbreedte, zoals telefoonlijnen, vanaf ieder platform met een webbrowser zoals mobiele telefoons, Internet apparatuur en UNIX, Linux, Windows en Macintosh terminals. Met PeopleTools 8 kunnen ontwerpers snel Internettoepassingen bouwen, in gebruik nemen en ondersteunen die er hetzelfde uit zien als de gebruikersvriendelijke websites.

PeopleTools 8 hoog schaalbare architectuur ondersteunt tienduizenden simultane gebruikers op meerdere sites en integreert de leidende LDAPgebaseerde directory server technologieën om toegang tot PeopleSoft toepassingen voor eBusiness te kunnen garanderen. Deze technologieën herkennen gebruikers, autoriseren taken binnen toepassingen en encrypten verzonden gegevens.

Open integratie voor eBusiness
PeopleTools 8 Internet-gebaseerde Enterprise Integration Points maken samenwerking en interne handel mogelijk door het flexibel en kosteneffectief verbinden van PeopleSoft eBusiness toepassingen met interne en externe systemen van derden. PeopleTools 8 wordt geleverd met een complete suite van krachtige Enterprise Application Integration tools zoals Application Messaging, Business Components en Business Interlink. Al deze tools zijn gebaseerd op standaard Internettechnologieën als XML, HTTP en Java. PeopleTools 8 versnelt de migratie naar het Internet van bestaande klanten en beschermt daarmee hun investeringen in PeopleSoft.

Over PeopleSoft
PeopleSoft is een toonaangevend aanbieder van ondernemingssoftware en -services. PeopleSoft voorziet de markt van e-business-oplossingen en biedt analysetoepassingen aan ten behoeve van human resources management, financiën, distributie, productie en de supply chain, naast een reeks branchegerichte oplossingen. Voor meer dan 3000 klanten, waarvan meer dan 150 in de Benelux, betekenen PeopleSoft-applicaties grotere flexibiliteit, snelle implementatie, schaalbaarheid over diverse database- en besturingsystemen en lagere exploitatiekosten. https://www.peoplesoft.com

Deel: ' PeopleSoft introduceert PeopleTools 8 Internet Architectuur '