Ingezonden persbericht

Peppers + Rogers en SAS lanceren samen het 1 to 1 Institute

Huizen, oktober 2001

Volgens Cor Molenaar, partner bij Peppers + Rogers zijn er nog heel wat bedrijven die niet goed luisteren naar wat hun klanten van hen willen. Daarom lanceren Peppers + Rogers in samenwerking met SAS in Nederland het 1 to1 Institute.
Het 1 to 1 Institute is een driedaagse workshop waarin hulpmiddelen en modellen worden aangereikt die gebruikt kunnen worden om een effectieve CRM strategie te realiseren. Organisaties vergroten hiermee hun concurrentiepositie, winst, merkaandeel en groeipotentie. De samenwerking tussen beide partijen is geen toeval. SAS is een vooraanstaande leverancier van analytische customer relationship management oplossingen en Peppers + Rogers heeft zich wereldwijd bewezen als consultancybedrijf voor 1 to 1 marketing.


1 to 1 marketing
Bij 1 to 1 marketing laat een bedrijf zich leiden door de vraag van de klant. Hierop worden producten en diensten aangepast. Vaak betekent dat een hele omschakeling in de bedrijfsvoering omdat alle medewerkers hun gedrag moeten afstemmen op de klantvraag. Klantgericht handelen betekent naar klanten luisteren en pro-activiteit. Zo lang een bedrijf naar zijn klanten luistert en doet wat ze vragen, zullen ze trouw blijven. Managers kunnen het
1 to 1 Institute inschakelen om deze visie op medewerkers over te brengen en ze klantgericht te leren denken.


1 to 1 Institute
Het 1 to1 Institute is gericht op seniormanagement van bedrijven. Voor aanvang van de workshop wordt uitvoerig ingegaan op de achtergronden van het bedrijf om zo tot een individuele benadering te komen. Het maakt hierbij niet uit of het bedrijf nu midden in de besluitvorming over technologie zit, een CRM strategie implementeert of bepaalt waar de organisatie naar toegaat.

Tijdens het 1 to 1 Institute komt het volgende aan de orde:
- Methodieken om vanuit organisatiedoelen een effectieve CRM strategie te implementeren.

- Het bouwen aan een rotsvaste klantenloyaliteit.
- One-to-one strategieën en nieuwe technologieën die hierbij kunnen helpen.

Deel: ' Peppers + Rogers en SAS lanceren 1 to 1 Institute '




Lees ook