Bijgaand een uitnodiging voor een gesprek met Ad Nederlof, senior vice president van Genesys Telecommunications Laboratories, op 15 november. "Het ERP-tijdperk is voorbij!"

Het ERP-tijdperk is voorbij!

Customer Interaction Solutions - dé bedrijfsapplicatie voor het informatietijdperk

Uitnodiging voor een gesprek met

Ad Nederlof, senior vice president Genesys Telecommunications Laboratories op 15 november 1999
Hotel Le Meridien, Apollolaan 2 in Amsterdam

?Knowledge has become the major corporate resource. Service industries and service roles predominate over manufacturing today, and knowledge is the raw material of their success. One recent survey showed that more than 80% of the market value of ten leading Global 500 companies (from AT&T to Wal-Mart) was ?intellectual capital? (Malcom Brown).

In het industriële tijdperk onderscheidden de meest succesvolle bedrijven zich door op uitgekiende wijze gebruik te maken van tastbaar kapitaal, procesbeheersing en financiële activa. Dit vormde de grondslag voor de levering van producten en diensten. Nu we de 21-ste eeuw ingaan, worden deze zakelijke basisregels overboord gezet. Grote bedrijven zien zich nu, in het informatietijdperk, gesteld voor een nieuwe uitdaging: zich onderscheiden door optimaal gebruik te maken van intellectueel kapitaal, kennisbeheer en de fysieke interactie tussen bedrijf en klant. Tegen deze achtergrond zal CIS (Customer Interaction Solutions) een steeds prominentere rol gaan spelen als aanvulling op ERP en CRM.

Hierbij nodigen wij u uit voor een gesprek over dit en andere onderwerpen met Ad Nederlof, senior vice president van Genesys Telecommunications Laboratories en ex-topman van Oracle, Noord-Europa en Paul Uijtewaal, Managing Director Northern Europe.

Er zal gelegenheid zijn te spreken over de noodzaak voor klantgerichte bedrijven ? en de middelen waarover zij kunnen beschikken ? om iedere interactie met de klant vast te leggen en te beheren, om zo klanten te behouden en als bedrijf te overleven. Tijdens het gesprek zal Genesys tevens reageren op de recente overname-aankondiging van Alcatel dat van plan is Genesys over te nemen voor een bedrag van $1,5 miljard. De overname zou in januari 2000 afgerond moeten zijn.

Genesys zal tijdens de bijeenkomst diverse aankondigingen doen, waaronder een nieuw product en de resultaten van een gericht onderzoek naar de Europese call center-markt. Paul Uijtewaal zal ingaan op specifieke regionale zaken.

Indien u een afspraak wilt maken voor een gesprek met Ad Nederlof en Paul Uijtewaal kunt u contact opnemen met Diana Dekker van Brodeur Schoep & Van der Toorn,
telefoon 020 - 4874000, e-mail diana.dekker@svdt.nl

Deel: ' Pers-uitnodiging gesprek met Ad Nederlof van Genesys Telecom '




Lees ook