Politie Drenthe

17:05 dinsdag 25 september 2001

Bert Peters 06 53 23 80 59

Ruinen, ongeval met letsel
Vanmorgen kwamen elkaar twee bromfietsers tegemoet op het fietspad langs de Meppelerweg. De 17-jarige bestuurder uit Ruinerwold kwam uit de richting van zijn woonplaats en reed vermoedelijk iets op het gedeelte voor de tegenliggers. Hij kwam in botsing met een 16-jarigmeisje uit Ruinen. Beiden raakten gewond en werden overgebracht naar het ziekenhuis, de jongen naar het Bethesda en het meisje naar het ziekenhuis in Meppel.

Annen, inbraak tankstation
Werd vannacht ingebroken in een tankstation aan de Anlooerweg. De toegangsdeur werd vernield waarna men binnen kon komen en een paar honderd pakjes shag wegnam. Een 23-jarige man deed aangifte. Schadebedrag nog niet bekend.

Nieuw Buinen, bedrijfsinbraak
Werd vannacht ingebroken in een bedrijf aan de Drentse Poort. Een ruit werd ingegooid waarna men kon binnen komen. In het kantoor werden alle kasten doorzocht maar niets weggenomen. Vanuit de bedrijfshal werd elektrisch gereedschap weggenomen. Schadebedrag nog niet bekend. Een 39-jarige man uit Odoorn deed namens het bedrijf aangifte.

info@politie-drenthe.nl Politie Drenthe, voor een veilig en leefbaar Drenthe

Deel: ' Persberichten Regio Politie Drenthe '