U I T N O D I G I N G

Adres: Dam 9, Amsterdam
Datum: woensdag 16 juni 1999
Tijd: 10.30 - 11.30 uur

Met de nieuwe software en diensten van CompuServe 2000, op basis van het succesvolle AOL-concept, steekt AOL nu echt de oceaan over.

De nieuwe service en bijbehorende software van CompuServe 2000 bieden zowel de beginner als de Internet-kenner een reeks van mogelijkheden. Geheel naar de visie van AOLs oprichter Steve Case - die Internet toegankelijk wilde maken voor iedereen - zijn de sleutelwoorden voor CompuServe 2000: leuker en makkelijker. Ook mensen die niets van computers begrijpen, kunnen nu moeiteloos het Internet op.

Je hebt misschien al wel iets gehoord of gezien van de verschillende features van CompuServe 2000. Diensten als buddylists, de Instant Messenger en het e-mailprogramma met adressen voor het hele gezin maakten AOL in de VS tot een ongekend succes en tot de grootste Internet-provider ter wereld. Tijdens de persbijeenkomst vertellen vertegenwoordigers van AOL en Bertelsmann, die elk een 50%-deelneming hebben in CompuServe Europa, en CompuServe zelf je graag meer over de voorwaarden en achtergronden van dit succes en over de verwachtingen van het AOL-concept in Nederland.

Graag nodigen we je uit om op woensdagochtend 16 juni kennis te maken met de mensen achter AOLs CompuServe 2000 in het Amsterdamse Krasnapolsky tijdens de persbijeenkomst.

Sprekers:
Andreas Schmidt, President en CEO AOL Europe
Roelf Sluman, Managing Director CompuServe Benelux

Iedereen op Internet; wat betekent dat eigenlijk in de praktijk en wat voor een invloed heeft dat op ons dagelijkse leven? Gastspreker Jo Groebel, hoogleraar Mediapsychologie, sluit de bijeenkomst af met zijn visie op de transformatie van Internet; van een verschijnsel voor computerfreaks tot iets wat we allemaal dagelijks gebruiken - zowel zakelijk als privi.

Feest
De komst van America Online naar Nederland is het vieren waard! s Avonds zal Andreas Schmidt, President en CEO van AOL Europe, samen met Roelf Sluman op feestelijke wijze de start van CompuServe 2000 officieel inluiden. Daarna is er een spetterende launch party met live muziek van niemand minder dan Ruth Jacott. Ook jij bent daarbij van harte welkom! Het feest vindt -geheel in stijl- plaats op een locatie met een Amerikaans tintje: het nieuwe, en enige echte Hard Rock Cafe aan het Max Euweplein in Amsterdam. Aanvang: 20.00 uur. Bijgaand vind je de uitnodiging voor dit feest.

Als je de persbijeenkomst wilt bijwonen, laat het ons dan even per e-mail weten, of gebruik het onderstaande faxformulier. Voor het feest kun je je op dezelfde manier aanmelden, maar je kunt ook gebruik maken van de website http://www.compuserve.nl/vipparty.

Wij hopen je op 16 juni te ontmoeten!

Met vriendelijke groet, namens AOL en CompuServe,

Christel van der Boom
DLV Public Relations

A N T W O O R D F A X

Persbijeenkomst introductie AOLs CompuServe 2000 in Nederland Hotel Krasnapolsky, Dam 9, Amsterdam
Woensdag 16 juni 1999, 10.30 uur

DIT FORMULIER A.U.B. RETOURNEREN AAN DLV PUBLIC RELATIONS, E-MAIL: info@dlvpr.nl
FAXNUMMER: 023-5628386

Ja, ik kom op 16 juni naar de persintroductie van AOLs CompuServe 2000.

Ja, ik kom op 16 juni naar de persintroductie van AOLs CompuServe 2000 en wil (indien mogelijk) een interview met Andreas Schmidt en Roelf Sluman.

Nee, ik kan helaas niet aanwezig zijn bij de introductie van AOLs CompuServe 2000, maar ontvang wel graag de uitgebreide persinformatie.

Ja, ik kom op 30 maart naar het feest dat AOLs CompuServe 2000 voor haar relaties geeft in het
Hard Rock Cafe aan het Max Euweplein in Amsterdam. (Vanaf 20.00 uur)

Naam:

Medium:

Aantal personen:

Tel. nummer:

P.S. Voor meer informatie kun je ons e-mailen op info@dlvpr.nl of telefonisch bereiken op 023-565 1918.

Deel: ' Persbijeenkomst introductie AOLs CompuServe 2000 '