Uitnodiging Persbijeenkomst

Introductie Ardent Software Nederland
Thema: Van ruwe data naar kennis-informatie
9 november a.s. - 11.00 uur
Restaurant Miranda Paviljoen, Amsteldijk 223, Amsterdam

Geachte Redactie,

In de nieuwe, door kennis gedreven economie is het van eminent belang dat operationele computergegevens snel worden omgezet naar informatie over producten, markten en klanten. Ardent Software werd 18 maanden geleden opgezet om dat doel te verwezenlijken. Meer dan 900 klanten ervaren dagelijks de voordelen van de Ardent productreeks bij het efficient omzetten van ruwe data uit de productiesystemen, naar de zo belangrijke verzamelplaats voor beleidsinformatie, de zogeheten datawarehouses. Volgens de Meta Group is Ardent met een omzet van 118 miljoen dollar marktleider in het segment van de datamovement.

De groeiambities van Ardent hebben geleid tot opening van een kantoor in Hoofddorp. Tijdens een persbijeenkomst op 9 november a.s. zal de Vice President Northern Europe, Kim Lewin uitleg geven over de EII, Enterprise Information Infrastructure van Ardent Software, een informatie infrastructuur die informatie uit gesloten legacy systemen ontsluit en overzet naar moderne datawarehouse omgevingen, gebaseerd op technologie van b.v. Oracle, Sybase, Informix en Progress.

Graag vernemen wij of wij op uw komst mogen rekenen. U kunt ons bereiken onder telefoonnummer 030-6051415 of een e-mail sturen aan L.T.vrugt@inter.NL.net.

Met vriendelijke groet,
Theo Vrugt