Hoofddorp, 5 mei 1999

Uitnodiging persbijeenkomst Danka Nederland, 18 mei as.

Introductie DigiSource 9110:
Printing on demand kan nu ook via Internet

Geachte redactie,

Op 18 mei as. introduceert Danka Nederland BV, één van de grootste onafhankelijke leveranciers van kantoorautomatiseringsapparatuur en aanverwante producten en diensten, het Kodak DigiSource 9110 Network Imaging System. Dit systeem, dat door Danka op de Nederlandse markt wordt gebracht, vertegenwoordigt een nieuwe generatie digitale printsystemen voor grootschalige zwart/wit documentproductie. De DigiSource 9110 zet nieuwe standaarden op het gebied van kwaliteit, productiviteit, modularitiet en toegankelijkheid. Zo beschikt dit systeem over een eigen Internet-adres, waardoor gebruikers printfiles kunnen verzenden met behulp van een browser vanaf elke gewenste locatie.

Om u te informeren over de ontwikkelingen in grootschalig digitaal printen in het algemeen en de mogelijkheden op dit gebied van de DigiSource 9110 in het bijzonder, organiseert Danka op 18 mei aanstaande een persbijeenkomst. Daarnaast behandelt Danka de ontwikkelingen bij Danka Nederland, zoals de opzet van een speciale digitale divisie in haar nieuwe vestiging. De bijeenkomst vindt plaats ten kantore van Danka aan de Middelandse Zee 15 in Woerden. Wij nodigen u graag uit om hierbij aanwezig te zijn.

De heren Rob Baggerman, algemeen directeur van Danka Nederland BV, Frank Kwaaitaal (Sales Manager Digital Products) en Chris Merkx (Director Digital Products) introduceren de DigiSource 9110.

U bent op 18 mei vanaf 13.00 uur van harte welkom. Een lunchbuffet staat dan klaar. De persbijeenkomst zelf start officieel om 13.30 uur en duurt tot circa 15.00 uur. Uiteraard heeft u ook alle gelegenheid om vragen te stellen. Aansluitend bieden wij u ook de gelegenheid tijdens het nuttigen van een hapje en een drankje met de sprekers informeel verder te praten.

Wilt u ons s.v.p. zo snel mogelijk via bijgaand antwoordformulier laten weten of iemand van uw redactie, en zo ja wie, op deze uitnodiging ingaat? Een e-mail (geertjew@monogram.nl) of even bellen (023 - 562 82 08) kan natuurlijk ook. Na uw aanmelding ontvangt u een bevestiging alsmede een routebeschrijving en parkeerinformatie.

Met vriendelijke groet,
Monogram Communication Strategies (MCS) BV

Geertje Wagenaar

Bijlage: antwoordformulier
ANTWOORDFORMULIER

Persbijeenkomst Danka
18 mei 1999

Datum: dinsdag 18 mei 1999
Plaats: Danka Nederland B.V.
Middellandse Zee 15
3446 CG Woerden
telefoon: 0348 - 405423
Ontvangst: 13.00 uur