Hoofddorp, 19 januari 1999

Uitnodiging persbijeenkomst inzake Intel® Pentium® III en Intel® Pentium III Xeon(tm) processors voor workstations en servers

Geachte redactie,

De markt voor geavanceerde servers en workstations heeft zich de afgelopen maanden zeer snel ontwikkeld. Met de introductie van de Intel® Pentium® II Xeon(tm) processors, die in deze marktsegmenten inmiddels een grote rol zijn gaan spelen, heeft Intel een belangrijke bijdrage geleverd in deze marktontwikkelingen.

De nieuwe generatie processors van Intel, de Intel Pentium III (codenaam Katmai) en de Intel Pentium III Xeon (codenaam Tanner), vormen de volgende stap in de ontwikkeling van de Intel-processorarchitectuur. Met deze twee nieuwe Intel-processors krijgen de gebruikers van high-end servers en workstations de beschikking over een sterk geavanceerde en krachtige basis voor de meest veeleisende en verwerkingsintensieve toepassingen.

Op donderdag 4 februari organiseert Intel een persbriefing waarbij Rick Sket, European marketing manager servers and workstations, en Alan Priestley, product marketing manager high-end platforms, u zullen informeren omtrent de nieuwe ontwikkelingen in de markt voor high-end workstations en servers, waarin zowel de Intel Pentium III als de Intel Pentium III Xeon een belangrijke rol spelen. Tijdens deze bijeenkomst zullen zij uitgebreid ingaan op de voordelen die de Intel Pentium III en de Intel Pentium III Xeon bieden voor gebruik in high-end servers en workstations. Alle informatie op deze bijeenkomst zal worden verstrekt onder embargo tot 17 maart as.

U bent vanaf 10.45 uur welkom in het Golden Tulip Barbizon Hotel in Hoofddorp. De bijeenkomst start officieel om 11.00 uur en duurt tot circa
12.30 uur. Na afloop van de persbijeenkomst kunt u tijdens de lunch nog verder van gedachten wisselen met vertegenwoordigers van Intel.

Wilt u ons s.v.p. via bijgaand antwoordformulier laten weten of iemand van uw redactie, en zo ja wie, op deze uitnodiging ingaat? Een e-mail (info@monogram.nl) of even bellen (+31(0)23 - 562 82 08) kan natuurlijk ook. Na uw aanmelding ontvangt u een bevestiging alsmede een routebeschrijving.

Met vriendelijke groet,
Monogram Communication Strategies (MCS) BV

Karin van Geelen

Bijl.: - fax-antwoordformulier