Onderwerp: Persbijeenkomst Onstream gericht op de toekomstmogelijkheden van haar technologie 'Advanced Digital Recording' (ADR)
Locatie: OnStream hoofdkantoor en productieplant in Eindhoven
Datum: 22 maart 2000, 11.00 - 14.30 uur
Informatie: hanneke.vandreumel@svdt.nl

*************************************************************************************************
OnStream, leverancier van removable back-upsystemen voor pc-servers, workstations en krachtige desktopsystemen, organiseert op 22 maart een persbijeenkomst gericht op de toekomstmogelijkheden van haar technologie 'Advanced Digital Recording' (ADR). OnStream is een Nederlands/Amerikaans bedrijf en is een spin-off van Philips. De succesvolle ADR technologie is ontwikkeld in Eindhoven. Tijdens de bijeenkomst wordt een uigebreide uitleg gegeven over de technologie en de mogelijkheden die het biedt (o.a. afspelen en opslaag van video via de p.c.). Ook staat een bezoek aan de productieplant op de agenda.

De door OnStream ontwikkelde ADR technologie brengt nieuw leven in de tape industrie. Dankzij deze technologie zijn OnStream's tapestreamers snel, beschikken ze over een enorme capaciteit (nu 70 GB, einde jaar 200 GB, over vijf jaar 8000 GB) en zijn zij in vergelijking met concurrenten zeer prijsbewust.

Zoekwoorden:

Deel: ' Persbijeenkomst Onstream over 'Advanced Digital Recording' '