Uitnodiging Persbijeenkomst

Griffioen zaal (in nieuwe vleugel) van het Okura Hotel

Ferdinand Bolstraat 333

Geachte Redactie,

Al direct na de eeuwwisseling komt Toshiba met een aantal nieuwe notebook PCís op de markt. De introductie omvat systemen voor budgetbewuste zelfstandigen, voor mobiele gebruikers die gewicht, afmetingen en ëstylingí zwaar laten meewegen en voor grote organisaties die behoefte hebben aan een consistent notebookplatform.

Met de nieuwe systemen volgt Toshiba de laatste ontwikkelingen op de voet. Zo beschikt een aantal nu al over de gloednieuwe SpeedStep-technologie van Intel, waarmee een nieuwe mijlpaal in de geschiedenis van mobile computing wordt bereikt. Daarnaast behoren de nieuwe Toshiba-notebooks opnieuw tot de snelste in hun soort, waarbij uiteraard in alles rekening is gehouden met een optimale ëcost-of-ownershipí voor de verschillende doelgroepen.

Van de achtergronden van deze introductie en de uitgebreide mogelijkheden die de nieuw ontwikkelde systemen bieden, brengt Toshiba u graag op 13 januari a.s. op de hoogte tijdens een persbijeenkomst in de Griffioen Zaal van het Okura Hotel te Amsterdam (aanvang 11.00 uur).

Uiteraard stellen wij het zeer op prijs vooraf te vernemen of wij op uw komst mogen rekenen.
U kunt dit kenbaar maken door ons te te bellen (030-6051415) of deze e-mail te retourneren.

Met vriendelijke groet,
Presscom PR & Marketing B.V.

Theo Vrugt,
managing director