Uitnodiging Persbijeenkomst

Toshiba introduceert 11 nieuwe notebooks op 11 februari a.s. om 11.00 uur en breidt productlijn notebooks uit naar consumentenmarkt

Okura Hotel, Ferdinand Bolstraat 333, Amsterdam

Geachte redactie,

Toshiba gaat een groot deel van haar totale productlijn vernieuwen en uitbreiden met de introductie van maar liefst 11 nieuwe notebook computers. Twee van deze debutanten zijn speciaal ontwikkeld voor de consumenten- en educatieve markt.

Het volledige elftal wordt op 11 februari a.s. om 11.00 uur in de Starlight zaal van het Okura Hotel te Amsterdam aan de pers gepresenteerd. Om alvast een tipje van de sluier op te lichten; de populaire Satellite serie wordt aanzienlijk flexibeler inzetbaar, terwijl alle modellen opnieuw meer verwerkingskracht bieden. Behalve de belangrijkste feiten over Toshiba’s nieuwe notebooks hoort u tijdens de persintroductie tevens de visie en strategie die het bedrijf heeft voor het ontwikkelen van de consumentenmarkt. De bijeenkomst wordt afgesloten met een lunch, waarbij u de nieuwe modellen kunt aanschouwen en uitproberen.

Uiteraard stellen wij het zeer op prijs vooraf te vernemen of wij op uw komst mogen rekenen. U kunt dit kenbaar maken door ons te bellen (030-6051415) of een e-mail te sturen naar L.T.vrugt@inter.NL.net

Met vriendelijke groet, Presscom PR & Marketing B.V.

Theo Vrugt

Deel: ' Persbijeenkomst Toshiba ter introductie nieuwe notebooks '