Hoofddorp, 6 januari 1999

Uitnodiging persbriefing InfoRay op donderdag 21 januari 1999 in het Okura hotel te Amsterdam

Inmiddels uitgegroeid tot een bedrijf met 45 werknemers en een hoofdvestiging in de Verenigde Staten, bevindt InfoRay zich aan de vooravond van enkele belangrijke ontwikkelingen. InfoRay ontwikkelt software waarmee het management van organisaties in zeer korte tijd per bedrijfsproces een volledig overzicht kan verkrijgen van alle bedrijfsgegevens waarover zij beschikt. Hoewel de groei van InfoRay zich in betrekkelijke stilte heeft afgespeeld, is het bedrijf niet onopgemerkt gebleven. Zo heeft onder meer Mayfield, een van de grootste Amerikaanse verstrekkers van risicokapitaal, een aanzienlijke investering gedaan.

Om u over deze ontwikkelingen te informeren nodigen wij u namens InfoRay van harte uit voor een informatieve bijeenkomst op donderdag 21 januari 1999 in het Okura hotel te Amsterdam. Vanaf 09.00 uur bent u van harte welkom. De persbriefing begint om 09.30 uur.

InfoRay is vanaf 1 januari 1999 de nieuwe naam van InfoDjini, dat in 1994 is opgericht. Roel Pieper, lid van de Board of Directors van InfoRay, geeft zijn visie op de mogelijkheden van de markt en gaat in op zijn positie binnen de Board of Directors. Ronald Tetteroo, President en Chairman van de Board van InfoRay geeft presentaties over de geschiedenis, de positionering en de strategie van het bedrijf. Voorts gaat A.A. Schreurs, directeur VSB Bank, in op de toepassing van de InfoRay-software in de praktijk. Ten slotte krijgt u van Erik de Pee, Chief Technology Officer van InfoRay, informatie over de InfoRay-software en de nieuwe versie die binnenkort op de markt komt.

U bent op donderdag 21 januari vanaf 09.00 uur welkom in het Okura hotel te Amsterdam. De bijeenkomst start officieel om 09.30 uur en duurt tot circa
11.15 uur. Vervolgens is er tot 11.30 uur gelegenheid tot het stellen van vragen. Na afloop is er gelegenheid informeel na te praten en een lunch te gebruiken.

Wilt u ons s.v.p. via bijgaand antwoordformulier laten weten of iemand van uw redactie, en zo ja wie, op deze uitnodiging ingaat? Een e-mail (judyvk@monogram.nl) of even bellen (023 - 562 82 08) kan natuurlijk ook. Na uw aanmelding ontvangt u een bevestiging en een routebeschrijving.

Mocht u vragen hebben, neemt u dan gerust contact op met ons bureau.

Met vriendelijke groet,
Monogram Communication Strategies (MCS) BV

Judy van Kamperdijk

Bijlage