PSV

Eindhoven, 25 januari 1999
Op dit ogenblik vindt er een grote verbouwing plaats van de eerste etage, Zuid-vleugel van het Philips Stadion. Deze verbouwing gaat tot eind februari duren, hetgeen inhoudt dat beginnende met de wedstrijd PSV - AZ, Amstelcup op 2 februari a.s., het perscentrum op een andere locatie op Zuid te vinden is.

Foto © 1999 PSV Voetbal / De verbouwing op de eerste etage.

Het tijdelijk perscentrum wordt gehuisvest in het voormalige Supporterscafé op de Begane Grond, ingang 11 van het Philips Stadion. Deze ingang is bereikbaar via de deur naar de Supporterswinkel, van de Supportersvereniging PSV, Frederiklaan 10 A.

Foto © 1999 PSV Voetbal / Ingang 11, Supporterswinkel in het Philips Stadion.

De deur naar het Supporterscafé bevindt zich direct achter die van ingang 11. Deze tijdelijke persruimte geldt in ieder geval voor de Amstel Cup wedstrijd PSV - AZ, dinsdag 2 februari 20.00 uur, en de competitiewedstrijd PSV - FC Twente, op 18 februari 20.00 uur. Vanuit het perscentrum kan men binnendoor naar de perstribune vice versa.

Foto © 1999 PSV Voetbal / De ingang van het tijdelijk perscentrum.

LET OP: Kaarten en accreditaties liggen nog steeds bij de receptie, ingang 8 van het Philips Stadion.

Deel: ' Perscentrum Philips Stadion verplaatst wegens verbouwing '