Provincie Groningen

Groningen, 7 januari 2000 Persbericht nr. 2

Uitnodiging persconferentie ambulancevervoer

Namens de hieronder genoemde samenwerkende partijen nodig ik uit voor de persconferentie over de uitvoering van vernieuwingen in het ambulancevervoer van Groningen. De persconferentie zal plaatsvinden op woensdag 12 januari om 16.00 uur, in het personeelsgebouw van het St. Lucas ziekenhuis te Winschoten (tegenover het hoofdgebouw aan de Gassingel 18). De heren Schraa (RAV), Ponsioen (Geové-RZG Zorggroep) en Bleker (Provincie) geven hierbij een toelichting op de prioriteiten die gesteld zijn aan vernieuwingen naar aanleiding van het in de zomer van 1999 verschenen Regionaal Ambulance Plan.

De samenwerkende partijen zijn: de Regionale Ambulance Voorziening (RAV); de gemeenschappelijke regeling Hulpverlening en Openbare Gezondheidsdiensten (H&OG); Geové-RZG Zorggroep (zorgverzekeraar en Arbodienst); Zorgverzekeraars Nederland (ZN)/ Kontaktcommissie Publiekrechtelijke Ziektekostenregeling (KPZ); de Provincie Groningen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling Bestuurscontacten van de Provincie Groningen, Joske Kluvers 050 - 316 41 39.

Deel: ' Persconferentie ambulancevervoer Groningen '