PERSUITNODIGING

PERSLUNCH: VOORSTELLING STERK VERNIEUWD UNIT 4 SCHAATSTEAM

Unit 4 nodigt u hierbij van harte uit voor de perspresentatie van haar vernieuwde schaatsteam voor het seizoen 1999/2000. Gezien de internationale samenstelling en het drukke (overlappende) programma is deze bijeenkomst wellicht de enige keer dat ons gehele team compleet bij elkaar is.
De perslunch vindt plaats op dinsdag 26 oktober a.s. van 12.00 tot 14.00 uur in de Starlight-zaal I/II van het Hotel Okura , Ferdinand Bolstraat 333 te Amsterdam.
Na een korte introductie van het vernieuwde team kunnen de genodigden met alle leden van het team gesprekken aangaan. Dit alles onder het genot van een lunch.

In verband met het beschikbaar houden van o.a. parkeerplaatsen stellen wij het op prijs als u ons met een reply per e-mail of per antwoordfax (t.a.v. Frans Plantaz) laat weten of u komt. U kunt ook bellen naar 0184 444 444.

Met vriendelijke groeten,

Frans Plantaz Bert van
der Tuuk
Manager Corporate Communications Unit 4 Teammanager Postbus 102
3360 AC SLIEDRECHT
tel: 0184 444 444
fax: 0184 444 445
e-mail: fransp@unit4.nl

Dit persbericht en andere persinformatie van Unit 4 kunt u ook vinden op de Unit 4 website op pagina https://www.unit4.nl/

Routebeschrijving Hotel Okura Amsterdam
per auto:
vanuit alle richtingen Ringweg Amsterdam (A10) volgen. Afslag RAI (S109) en bij de stoplichten rechtsaf richting RAI/Centrum (S109). Volg de borden richting Zuid (S109). Na de rotonde, tweede straat rechts (scheldestraat) nemen. Vervolgens vindt u Hotel Okura Amsterdam na 500 meter aan uw rechterhand. Parkeren is hier mogelijk, bovengronds 120 plaatsen en ondergronds 100 plaatsen.

per openbaar vervoer:

- vanaf Centraal Station: tram 25, uitstappen halte Cornelis Troostplein. Reistijd ca. 15 minuten.

- vanaf Amstel Station: tram 12, bus 15, uitstappen halte Scheldestraat. Reistijd ca. 10 minuten.

- vanaf RAI Station: op 10 minuten loopafstand van Hotel Okura.

Deel: ' Perslunch Presentatie sterk vernieuwd Unit 4 schaatsteam '