Persuitnodiging: BRP organiseert Spyder Roadster Days

23-24 maart 2013

Amsterdam, 20130318 -- BRP, wereldleider in recreatieve gemotoriseerde voertuigen, organiseert van 23 tot en met 24 maart opnieuw de Spyder Roadster Days. Gedurende dit weekend verwelkomen alle Spyder Roadster dealers bezoekers om de nieuwe Spyder ST te ontdekken en hen te laten genieten van uitzonderlijke aanbiedingen op het hele Spyder gamma. In de schijnwerpers staat dit jaar het nieuwste model: de Spyder ST.

Bombardier Recreational Products Inc., kortom BRP, is wereldleider op het gebied van ontwerp, ontwikkeling, productie, distributie en marketing van recreatieve gemotoriseerde voertuigen. Bekende producten van BRP zijn de Can-Am®ATV’s, Sea-Doo®waterscooters, Evinrude buitenboordmotoren® en ook de Can-Am®Spyder®, het ‘on-road’ voertuig van BRP.

Naar jaarlijkse gewoonte organiseert BRP op zaterdag 23 en zondag 24 maart 2013 opnieuw de Spyder Roadster Days. Alle Spyder Roadster dealers openen gedurende dit weekend hun deuren om geïnteresseerden kennis te laten maken met deze unieke voertuigen en uitzonderlijke aanbiedingen. De Can-Am Spyder Roadster voertuigen worden getypeerd door een unieke Y structuur, met twee wielen vooraan en één achteraan, en staan garant voor een buitengewone rijervaring. Spyder voertuigen laten bestuurders op een comfortabele en actieve manier rijden in de buitenlucht. Met dit voertuig combineert BRP immers het beste van twee werelden: de kracht, de kick en het vermogen van de motor enerzijds, en het comfort van een cabriolet anderzijds.

Bij deze editie staat zonder twijfel de nieuwe Spyder ST die begin dit jaar werd gelanceerd in de schijnwerpers. Dit voertuig heeft tot 44 liter bergruimte, beschikt over stevige windbescherming en een uitstekend ergonomisch comfort om zowel in scherpe bochten als tijdens lange ritten aangenaam te rijden. De Spyder ST Roadster wordt aangedreven door een Rotax V-Twin 998 motor en beschikt, zoals alle andere Spyder Roadster voertuigen, over geavanceerde technologie zoals het voertuigstabiliteitssysteem (VSS), ABS en TCS voor tractiecontrole. Ook de handmatige of semi-automatische versnelling dragen bij tot een veilige en betrouwbare rit.

BRP geeft uiteraard ook aan journalisten de kans om de nieuwe Spyder ST uit te testen. Indien u hiervoor interesse heeft, aarzel niet om contact op te nemen met Peak Communications en meld u aan voor een van de dagen.  Ook kunt u bij ons terecht als u het laatste brochure- en fotomateriaal zou willen ontvangen.

Deelnemende dealers:
  • AUTOBEDRIJF HANS KOLENAAR BV, CROMHOFFBLEEKWEG 1, 7513ET ENSCHEDE, 31 534 321 233
  • QFF FUNBIKES BV, KOPERSLAGER 8 B, 5521 DE EERSEL, 31 651 676 666
  • VOS OSS MOTOREN V.O.F, OBRECHTSTRAAT 23, 5344AT OSS, 31 412 667 722