PHILIPS KIEST UNISPOOL VOOR OPTIMALISEREN PRINTSYSTEMEN

Oplossing van Holland House voor beheer heterogene printomgeving

Brakel, april 1999 - Philips Medical Systems, een divisie van de elektronica groep van Philips Nederland, gaat UNISPOOL, de output management oplossing van Holland House, implementeren voor het beheren en bewaken van het outputverkeer van 2.300 desktops. UNISPOOL zal worden geïntegreerd in de SAP R/3 omgeving bij Philips om zo de heterogene printomgeving van de Nederlandse vestigingen beter te kunnen beheren.

Het project wordt uitgevoerd in samenwerking met Origin Nederland B.V., serviceaanbieder voor Philips Medical Systems. Origin Nederland en Holland House hebben alles in het werk gesteld om te garanderen dat UNISPOOL het best voorziet in de behoeften van Philips Medical Systems. De beslissing vloeit voort uit de officiële bekendmaking dat UNISPOOL een volledig gecertificeerde complementaire oplossing is voor SAP R/3 en HP Openview, systemen die succesvol zijn geïmplementeerd bij Philips.

De implementatie van UNISPOOL is gericht op het vereenvoudigen van de administratieve overhead bij Philips Medical Systems, dat een grootschalige en heterogene printomgeving kent. Het bedrijf gaat UNISPOOL gebruiken om beheerinformatie te verkrijgen over de hoeveelheid outputverkeer en de status van de printapparatuur. UNISPOOL gaat ook een efficiencyverbetering opleveren voor het beheer en onderhoud van outputsystemen. Philips, dat medische imaging systemen levert zoals röntgenapparatuur en ultrasound-technologie, implementeert UNISPOOL op de Unix, Sun, Open VMS en Windows NT platforms. Daarnaast wordt de oplossing geïntegreerd in SAP R/3
-en HP OpenView.

Jeroen van Dalm, Sales Consultant bij Holland House: 'Dit project draagt bij aan het versterken van onze marktleiderspositie op het gebied van outputbeheer. We zijn ervan overtuigd dat integratie met andere bedrijfsoplossingen van groot belang is. De strategische kans die Philips Medical Systems ons biedt, is een bevestiging van onze bedrijfsstrategie die gericht is op voortdurende ontwikkeling.'

Over Holland House
Holland House is wereldwijd marktleider op het gebied van open output management systemen. De software wordt op de markt gebracht via een omvangrijk internationaal distributienetwerk. Het hoofdkantoor van Holland House is gevestigd in Brakel. Het voornaamste product van Holland House is UNISPOOL, een zeer flexibel output management systeem, bedoeld voor multi-platform netwerkomgevingen van organisaties, waar output management een kritieke factor voor de bedrijfsvoering is. UNISPOOL wordt gebruikt bij gerenommeerde, wereldwijd opererende organisaties, zoals Kodak Pathe, Du Pont de Nemours GmbH, Bourns en L'air Liquide.

Holland House B.V., Postbus 3000, 5306 ZX Brakel. Tel.: 0418-673000. Website: www.hollandhouse.com

__________________________________________________________________

Deel: ' Philips kiest Unispool voor optimaliseren printsystemen '