ingezonden persbericht

photovideostock b.v. lanceert website

datum: 12 september 2001

website photovideostock.com; hoge kwaliteit een must.

photovideostock.com, is begonnen met het online verkopen van high-end en low-end beelden voor pre-press, reclame, internet en presentatie doeleinden.

het probleem van vormgevers en uitgevers is bekend. tijdens de opmaak van brochures en tijdschriften zijn vaak acuut foto's nodig die niet direct beschikbaar zijn. met photovideostock behoort dit tot het verleden...

in een later stadium zal photovideostock ook high-end en low-end video's aanbieden voor tv, video en multi-media.

over photovideostock.com
photovideostock.com staat voor hoge kwaliteit beelden; high-end scans die gebruikt kunnen worden voor print/press, het internet en multi-media. de high-end scans kunnen direct op het net gekocht worden en na betaling, via credit kaart, gedownload worden. omdat photovideostock.com zijn eigen beelden fotografeert, is het mogelijk voor de, online, klant om beelden op maat te bestellen. deze beelden zullen dan vervolgens 48 uur na bestelling online staan.

website
photovideostock.com beschikt over een enorme hoeveelheid schitterende foto's, waarvan een gedeelte online staat. deze beelden kunnen online gezocht, bekeken en besteld worden. een bijkomend voordeel is dat bij elk gekochte beeld de klant punten spaart, deze punten kunnen later omgeruild worden voor een gratis high-end of low-end beeld.

organisatie: studio hagens

adres: fortranweg 5