Pic-Alive brengt afbeeldingen tot leven

AMSTELVEEN, 20170627 -- De Pic-Alive apps bieden nieuwe mogelijkheden voor iedereen die op zoek is naar innovatie. Ideaal voor drukkerijen, fotografen en reclame bureaus. Zonder hoge kosten wordt via AR (Augmented Reality) het verhaal achter de afbeelding verteld.

Dankzij de Pic Alive app wordt een foto automatisch herkend en veranderd in een video. De lezer wordt meegevoerd in een instructievideo, trouwvideo, interactieve brochure etc.

Dit kan zowel met bestaande foto’s en video’s, maar deze kunnen ook heel eenvoudig gecreëerd worden met de Pic-Alive Video app. De gebruiker neemt een video van maximaal 30 seconden op en kiest vervolgens een videobeeld als foto of kiest een foto uit de eigen galerij op de smartphone of tablet. Deze foto kan dan gebruikt worden voor het drukwerk.

Elke keer als een lezer de foto scant met de Pic-Alive app is op de plaats van de foto de video zichtbaar. Voor het alleen scannen is de eenvoudig te gebruiken Pic-Alive Scan app beschikbaar.

[Pic-Alive brengt afbeeldingen tot leven]

De mogelijkheden zijn onbeperkt: een geboortekaartje laat een video van de nieuwe telg zien; een visitekaartje de presentatie van het bedrijf; de brochure het gebruik van het artikel; het wachten op de bus wordt verkort door het scannen van de reclamefoto en het huis dat te koop staat kan door middel van de AR video van binnen bekeken worden.

In dit digitale tijdperk, dat alleen maar verder zal uitgroeien, is het belangrijk in te springen op de behoefte van de moderne mens.

De Pic Alive Scan app is zowel in de Apple Store als Google Play verkrijgbaar, de Pic Alive Video alleen in de Apple Store. Bedrijven kunnen zich aanmelden op de website www.pic-alive.nl, waar ook tal van voorbeelden staan.

Deel: ' Pic-Alive brengt afbeeldingen tot leven '