Piet Heyn SMA Challenger Award voor Belsimpel.nl

ROTTERDAM, 20131101 -- De Sales Management Association (SMA) reikt jaarlijks prijzen uit aan bedrijven die zich – in de traditie van grote helden van weleer - écht onderscheiden. Dat kan zijn met groot commercieel succes, met innovatieve producten en diensten óf zoals bij de Piet Heyn SMA Challenger Award met allround opvallend ondernemerschap bij nog jonge bedrijven. Belsimpel.nl heeft het in de ogen van de deskundige jury van dit jaar allemaal.

In het juryrapport staat: “Belsimpel.nl is jong, dynamisch én zeer ambitieus. In de zes jaar van het bestaan heeft het bedrijf al snelle groeicijfers laten zien. Omdat het bedrijf actief is in de E-commerce en we tegenwoordig niet meer om het Internet heen kunnen, is verdere expansie zeker voorzien. De jury heeft veel bewondering voor dit staaltje van moed én voor de sympathieke manier waarop Belsimpel.nl zich in de markt presenteert. Chapeau hiervoor en de Piet Heyn SMA Challenger Award is zeker verdiend.”

Jong en fanatiek
Belsimpel.nl is gevestigd in Groningen en heeft als motto ‘we zijn jong en fanatiek’. De ondernemers komen tegemoet aan alle wensen van hun klanten op het gebied van mobiele telefonie: van telefoons en abonnementen tot accessoires en aanvullende diensten. Directeur Jeroen Doorenbos: “Belsimpel.nl won al eerder aansprekende prijzen, maar de Piet Heyn SMA Challenger Award voelt als een erkenning en is een opsteker om in de komende jaren op deze voet verder te gaan. Ik wil de jury en de SMA namens alle medewerkers zeer hartelijk danken voor het vertrouwen dat ze in ons hebben uitgesproken.”

De SMA reikte de Piet Heyn SMA Challenger Award dit jaar voor de derde keer uit.
Dé beroepsvereniging voor commerciële professionals op alle niveaus, zorgt daarmee voor erkenning van jonge bedrijven die in korte tijd groot commercieel succes hebben laten zien. SMA-directeur Petra Claessen: “Als SMA koesteren wij jong talent en vinden we het belangrijk om jong ondernemerschap te stimuleren. Succesvolle bedrijven zoals Belsimpel.nl vormen het fundament van onze maatschappij.”

Over de SMA
De SMA is al ruim veertig jaar dé beroepsvereniging voor commerciële professionals op ieder niveau en heeft leden uit uiteenlopende branches en bedrijven. De SMA biedt haar leden netwerkmomenten en zorgt voor kennisuitwisseling én voor algehele verdere professionalisering van het salesvak. De SMA slaat onder meer een brug tussen commercie en onderwijs, waarbij ze zich sterk maakt voor de ontwikkeling van standaarden en certificering van het salesonderwijs.

Deel: ' Piet Heyn SMA Challenger Award voor Belsimpel.nl '