Piet Klerkx Webwinkel ontvangt Web Trader keurmerk van Consumentenbond

Op 2 november 1999 heeft de Piet Klerkx Webwinkel als één van de eerste internetwinkels in Nederland het Web Trader keurmerk van de Consumentenbond ontvangen. Van de 150 aanmeldingen kwamen slechts 19 bedrijven in aanmerking voor dit certificaat.

Uit onderzoek van de Consumentenbond blijkt dat Nederlandse Internetwinkels niet voldoen aan de normale spelregels voor het verkopen van producten en diensten via het internet. Er is veel mis bij het veilig kopen; producten komen veelal niet of te laat aan, terwijl regelingen voor klagen of retourzenden ontbreken. Daar hoeft u bij de Piet Klerkx Webwinkel dus niet voor te vrezen. Wij zijn staan in voor het veilig en betrouwbaar aankopen doen in onze Internetwinkel.

De Consumentenbond heeft daarom het keurmerk Web Trader voor internetwinkels geintroduceerd. Digitale consumenten die op Internet het Webtrader logo tegenkomen weten dat ze daar veilig en betrouwbaar kunnen winkelen. Dit logo is op elke pagina in de Piet Klerkx Webwinkel te vinden.