Macintosh Retail Group

Piet Klerkx woonsite ontvangt Web Trader keurmerk

05-11-1999

De Consumentenbond heeft onlangs een onderzoek gehouden onder 150 Nederlandse Internet winkels. Bedoeling hiervan was om te beoordelen in hoeverre deze sites voldoen aan de normale spelregels voor het verkopen van producten via Internet.
Slechts 20 on line winkels, waaronder de woonsite van Piet Klerkx (www.pietklerkx.nl), voldeden aan de door de Consumentenbond gestelde normen. Piet Klerkx ontving hiervoor het Web Trader keurmerk.

Web Trader is een keurmerk voor Internet winkels. Digitale consumenten die op Internet het Web Trader keurmerk tegenkomen, weten dat ze op de betreffende site veilig en betrouwbaar kunnen winkelen. Door met de muis op het logo te klikken komt de bezoeker van de Piet Klerkx woonsite terecht op de site van de Consumentenbond. Daar kan vervolgens worden geverifieerd dat het keurmerk daadwerkelijk is verleend én kan worden gelezen over de ervaringen van andere digitale consumenten met de betreffende on line winkel.

Deel: ' Piet Klerkx woonsite ontvangt Web Trader keurmerk '