Ingezonden persbericht

persbericht

Themasessie van het Platform voor Innovatie in Marketing (PIM) op dinsdag 25 juni:

"Webmarketing tools en methodieken. Hoe bereik je de hoogste effectiviteit?"
.

Op dinsdagavond, 25 juni organiseert PIM een themasessie met als onderwerp 'Webmarketing tools en methodieken. Hoe bereik je de hoogste effectiviteit?'
.
Met het web slechts gebruikt als etalage, haal je er niet uit wat er in zit. Maar welke hulpmiddelen staan ons ter beschikking om meer rendement te verkrijgen? Hoe kunnen we efficienter en effectiever communiceren en zaken doen via het web? Drie sprekers zetten uiteen hoe zij zorgen dat webactiviteiten renderen.
Bas Raijmakers is director usability bij Lost Boys. Hij zal aangeven waarom usability onderzoek tijdens elke fase van de ontwikkeling van nieuwe media bijdraagt aan de effectiviteit. Tevens voorbeelden van de onderzoeksmethodiek van Lost Boys en resultaten daarvan. Vervolgens bespreekt Cor de Groot, directeur van Synergetics, een aantal cases op het gebied van webmarketing tools en de belangrijkste keuzes daarbij voor marketeers.
Tot slot Taco Nieuwenhuijsen, managing director van Kaboem. Hij gaat in op de vraag hoe community management, coalitiemanagement en on-line marketing management samengaan binnen één marktsegment en één marketingplatform en hoe de voordelen goedkoper, meetbaar en evalueerbaar van on-line management bereikt kunnen worden.

Deze praktijkgerichte en interactieve themasessie is dinsdag 28-05-02, van 18:00 - 21:00 uur bij SAS in Huizen.
Informatie en aanmelden: www.pimonline.nl

Met vriendelijke groet,
Drs. P. Verhaagen
PIM
(06-54 300 588)

Deel: ' PIM themasessie Webmarketing tools en methodieken '




Lees ook