Planhold opent on line-bestelservice

Extra distributiekanaal verhoogt service

Amsterdam, 15 april 1999 - Planhold Computers heeft vandaag een on line-bestelservice geopend. Via de Website https://www.planhold.nl/ kunnen belangstellenden gebruikmaken van aanbiedingen, zelf hun PowerStation samenstellen en computers of componenten bestellen. Daarnaast is er een nieuwspagina en een vraag-en-antwoord-pagina, met de meest gestelde vragen op computergebied. Op de site biedt Planhold ook een downloadservice voor drivers. De nieuwe site is zowel geschikt voor een eerste oriëntatie als juist voor frequente bestellingen. Planhold's showroom in Amsterdam Zuidoost blijft voor advies en verkoop beschikbaar.

Bezoekers die een bestelling plaatsen hoeven slechts één keer hun gegevens in te vullen; daarna volstaat het invullen van hun klantnummer. Voor de betalingen is er keuze tussen rembours, vooruitbetaling of - voor de vaste klanten - op rekening. Na een bestelling volgt een bevestiging per email.

Planhold ververst zijn aanbiedingen wekelijks, evenals de nieuwspagina. Daarnaast verzorgt Planhold een elektronische nieuwsbrief met recente ontwikkelingen op computergebied. Een abonnement daarop is gratis.

Planhold Computers

Planhold Computers is sinds 12½ jaar actief als fabrikant en leverancier van PC-systemen, servers en notebooks met een scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Het bedrijf levert configuraties voor zowel de zakelijke als de consumentenmarkt, met onderdelen van vooraanstaande fabrikanten. Daarnaast is Planhold Computers onder meer actief op het gebied van installatie- en sevice van Internetaansluitingen, Internettelefonie en kabeltelefonie. Planhold Callcenters is opgericht in 1997 om in eerste instantie op de best mogelijke wijze te kunnen voorzien in de technische support van Planhold Computers en haar leveranciers. Later zijn de activiteiten uitgebreid voor derden en opende Planhold de Nationale Helpdesk en leverancierspecifieke supportlijnen. Planhold Computers is opgericht door de Nederlandse ondernemer Pieter de Klerk (31) en binnen korte tijd uitgegroeid tot een succesvol bedrijf. Het bedrijf valt op door de innovatieve, klantgerichte manier van werken.

Deel: ' Planhold opent on line-bestelservice '