Politie Midden- en West Brabant

Politie start onderzoek na aantreffen overleden vrouw in Teteringen (gemeente Breda)

Datum: 31/3/2000
Auteur: Willem van Hooijdonk

De Politie van het district Breda is in overleg met de Officier van Justitie te Breda een uitgebreid rechercheonderzoek gestart naar aanleiding van het overlijden gisteren van een 58-jarige vrouw in Teteringen.

De politie kreeg gisteren rond 21.40 uur de melding dat in Teteringen (gemeente Breda) een vrouw in haar woning dood was aangetroffen. De bewoonster (58 jaar), was eerder die dag overleden ten gevolge van een niet natuurlijke dood.

Door de Unit Forensisch Technisch Onderzoek van de Politie Midden en West Brabant, werd direct in de woning een sporenonderzoek ingesteld. Dit onderzoek en de omstandigheden ter plaatse waren voor de politie aanleiding de zoon van het slachtoffer, die zich in de woning bevond, aan te merken als verdachte van doodslag en aan te houden. De verdachte, een 26-jarige man uit Teteringen, is vannacht door een Hulpofficier van Justitie in verzekering gesteld.

Vanmiddag vindt de sectie op de overledene plaats. Door de politie van het district Breda is een recherchebijstandsteam geformeerd. Er zal vandaag een uitgebreid buurtonderzoek worden ingesteld. Over de mogelijke toedracht kunnen op dit moment in verband met het onderzoek nog geen mededelingen worden gedaan.

Er werken 14 rechercheurs aan het onderzoek

Zoekwoorden: