Maandag 21 Juni

AANRIJDING LETSEL BOXTEL

Op de Oirschotseweg te Boxtel is bij een eenzijdig ongeval op 20 juni 1999 omstreeks 21.25 uur een 25 jarige automobilist uit Boxtel licht gewond geraakt. De bestuurder raakte de macht over het stuur kwijt, schampte drie bomen en kwam tot stilstand. Omdat de bestuurder onder invloed van alcohol verkeerde, is van hem een blaastest afgenomen.

AANRIJDING LETSEL SCHIJNDEL

Bij een aanrijding op de Steeg te Schijndel op 21 juni 1999 omstreeks 09.05 uur is een 17 jarige bromfietser uit Heeswijk-Dinther licht gewond geraakt. De bromfietser kwam in botsing met een 13 jarige fietser, toen ze elkaar wilden passeren op het fietspad.

INBRAAK SCHOOL SCHIJNDEL

Bij een inbraak in een school aan de Pastoor van Erpstraat te Schijndel tussen 18 en 21 juni 1999 is een videorecorder weggenomen. Waarde f 600,-- De daders vernielden een ruit.

DIEFSTAL CARAVAN VUGHT

Vanaf een parkeerterrein aan de Stationsstraat te Vught is in de nacht van 20 op 21 juni 1999 een beige caravan, merk LMC weggenomen. Waarde f 20.000,--

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 1112 '