Dinsdag 7 September

ONDER INVLOED, BOXTEL

De politie heeft een 33-jarige automobilist uit die plaats bekeurd, die onder invloed van alcohol een auto bestuurde. De controle vond plaats in de nacht van maandag op dinsdag op de Nieuwe Nieuwstraat. De man kreeg een rijverbod.

AUTODIEFSTALLEN, LIEMPDE

In de nacht van maandag op dinsdag is op Kleinhoekje in Liempde een zwarte Mercedes personenauto gestolen. Dit voertuig is voorzien van het kenteken RR-JS-02. De waarde van de auto is niet bekend. Dezelfde nacht is op de Kerkheiseweg een blauwe Mercedes personenauto ontvreemd. Hierop zit het kenteken YK-89-ZZ.

INBRAAK AUTO, SCHIJNDEL

Op de Irenestraat in Schijndel is in de nacht van maandag op dinsdag ingebroken in een bestelbus. Nadat een ruit was vernield is een aantal handgereedschappen gestolen. De waarde daarvan is niet bekend.

BEDRIJFSINBRAAK, NIJNSEL

Bij een inbraak in een bedrijf aan de Weievenseweg in Nijnsel is een boormachine gestolen. De toegang werd verkregen door het slot van een to egangsdeur te vernielen. De inbraak vond plaats in de nacht van maandag op dinsdag.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 1152 '