Dinsdag 2 Februari

HARDRIJDER VAN DE WEG GEHAALD

Gisterenavond heeft de politie een 39-jarige Vughtenaar van de weg gehaald. De man passeerde met hoge snelheid een politiesurveillance op de N65 ter hoogte van Vught. Het was onverantwoord, gezien het weer en het verkeer op de weg, om de auto, die meer dan 150 km/u reed, staande te houden. Op afstand werd de auto achtervolgd richting Den Bosch. Op de Vughterweg reed de auto meer dan 120 km/u. Op de Parklaan haalde de automobilist drie auto's over een doorgetrokken streep in , terwijl er tegenliggers aankwamen. Daar kon hij tenslotte door de achtervolgende politieauto worden staande gehouden. De man moest mee naar het bureau, waar zijn rijbewijs werd ingevorderd.

INBRAAK WONING, AUTO WEG

Bij een inbraak in een huis aan de Oude kerkweg in Haaren is vannacht via de gaatjesboormethode ingebroken. Uit de woning werden de autosleutels weggenomen, waarop vanaf de oprit een blauwe Mercedes E240 met het kenteken SL-LH-57 werd gestolen.

FIETS UIT SCHUUR GESTOLEN

Uit de schuur van een woning aan de Emmasingel in Vught is vanochtend een zwarte opoefiets weggenomen.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 1163 '