Donderdag 15 April

INSLUIPING, SINT MICHIELSGESTEL

Woensdagmiddag is er een insluiping geweest in een woning aan de Rozenstraat in Sint Michielsgestel. Uit de woning werden een fototoestel, cheques, geld en pasjes gestolen.

INBREKER OVERLOPEN, BOXTEL

Afgelopen nacht rond 03.30 uur is een inbreker overlopen door de bewoner van een bedrijf/woning aan de Prins Bernhardstraat in Boxtel. De bewoner werd wakker omdat de hond begon te blaffen. De man ging hierop de gang in en zag nog juist een onbekende man in de hal van het bedrijf. De onbekende zag kans door de voordeur weg rennen. De voordeur bleek opengebroken te zijn. Zover bekend is er niets gestolen vanuit het pand.

MEISJE GEWOND BIJ AANRIJDING, VUGHT

Donderdagmorgen is een 14-jarig meisje uit Vught gewond geraakt. Het meisje reed op haar fiets over de Akkerstraat in Vught, toen ze werd aangereden door een auto, bestuurd door een 24-jarige man uit Vught. De man had bij het wegrijden, mogelijk door de laag staande zon, het meisje niet zien aankomen. Het slachtoffer is met vermoedelijk een beenbreuk overgebracht naar een ziekenhuis in Den Bosch.

Zoekwoorden:

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 1168 '