Maandag 13 September

INSLUIPINGEN (Sint Oedenrode)

Afgelopen weekeinde is vanuit twee woningen in een verzorgingshuis aan Odendael in Sint Oedenrode geld gestolen. Door insluiping is men binnen weten te komen. Twee kamers werden doorzocht. Uit beide kamers werd een bedrag van enkele honderden guldens gestolen.

MOTORRIJDER GEWOND (Sint Michielsgestel)

Zondagavond is een 32-jarige motorrijder uit Vught gewond geraakt. De man reed over de Campanulastraat in Sint Michielsgestel, waar hij in aanrijding kwam met een geparkeerde auto. Door de klap schoof de auto tegen een andere geparkeerde auto. De motorrijder is met onbekend rug letsel overgebracht naar een ziekenhuis.

BRANDJE (Schijndel)

Maandagmorgen heeft er een brandje gewoed in een bedrijf aan de Molendijk Zuid in Schijndel. Door onbekende oorzaak was een schaafmachine in brand gevlogen. Door de brandweer is het vuur geblust. Niemand raakte gewond.

INBRAAK WINKEL (Boxtel)

Afgelopen weekeinde is ingebroken in een winkel aan de Kruisstraat in Boxtel. De toegangsdeur werd opengebroken, waardoor men binnen kon komen. Uit de winkel werd de kassa met het wisselgeld gestolen.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 1201 '