Donderdag 16 September

INBRAAK BEDRIJF

In een smederij aan de Stationsstraat te Boxtel is vannacht ingebroken. De winkeldeur was geforceerd. De kassa en een kluis werden opengebroken. Er wordt een groot geldbedrag, bankpassen, gereedschap en sleutels vermist.

PORTEMONNEE GEROLD

Woensdagmiddag is van een vrouw in een winkel aan de Rechterstraat in Boxtel de portemonnee met daarin 750 gulden gerold.

BROMFIETSCONTROLE

Woensdagmiddag heeft de politie in de Hoofdstraat te Schijndel bij een bromfietscontrole 6 processen-verbaal opgemaakt. Er zijn 20 bromfietsen gecontroleerd, 4 hadden teveel vermogen, 1 bestuurder droeg geen helm, 1 brommer voerde geen gele plaat en 1 brommer is voor technisch onderzoek inbeslaggenomen wegens te veel vermogen.

ONGEVAL LETSEL

Op de kruising van de Dijk en de Esschebaan te Helvoirt is woensdagmiddag een 12-jarig meisje uit Haaren ernstig gewond geraakt. Het meisje reed met haar fiets vanuit de Esschebaan de kruising van de Dijk op en botste tegen een auto, bestuurd door een 31-jarige vrouw uit Haaren. Het meisje werd met arm- en beenletsel overgebracht naar het Elisabethziekenhuis in Tilburg.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 1201 '