Dinsdag 6 April

AANRIJDING LETSEL HAAREN

Bij een eenzijdig ongeval op de Rijksweg 65 onder Haaren is op 5 april 1999 omstreeks 18.35 uur een 24 jarige man uit Reusel ter observatie overgebracht naar het St Elisabethziekenhuis in Tilburg. Het slachtoffer verloor de macht over zijn auto en botste tegen een boom. Hierbij vloog de auto in brand. Door getuigen kon het slachtoffer uit de auto worden gehaald.

RIJDEN ONDER INVLOED BERLICUM

Op de Hoogstraat te Berlicum is op 6 april 1999 omstreeks 00.40 uur een 47 jarige vrouw uit Etten-Leur bekeurd voor rijden onder invloed van alcohol. Ze kreeg een transactie van f 390,--

INBRAAK BEDRIJF BOXTEL

Bij een inbraak in een bedrijf aan de van Beekstraat te Boxtel tussen 2 en 6 april 1999 is een kleurentelevisie ontvreemd. Waarde f 500,- Onduidelijk is hoe de daders binnenkwamen.

AANRIJDING LETSEL BERLICUM

Bij een aanrijding op de rijksweg N266 te Berlicum op 6 april 1999 omstreeks 13.10 uur is een 82 jarige automobiliste uit Heeswijk-Dinther gewond overgebracht naar het GZG te 's-Bosch. Het slachtoffer kwam in botsing met een tegemoetkomende personenauto, bestuurd door een 69 jarige man uit Schijndel.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 1221 '