Maandag 5 April

ONBEKENDE STEELT GELD VAN BEJAARDE

Zondagmiddag is van een 86-jarige vrouw in haar kamer van een verzorgingstehuis aan de Annastraat in Boxtel 100 gulden gestolen. Een jongeman kwam de kamer binnen (de slechtziende vrouw dacht dat het om een van haar kleinzoons ging) en vroeg wat te drinken. Toen het slachtoffer dat in de keuken ging halen, hoorde zij geritsel. De man liep daarop weg, de vrouw probeerde hem tegen te houden, maar ze werd ruw opzij geduwd. Later ontdekte ze dat er 100 gulden uit haar portemonnee was verdwenen. Het signalement van de dief blank, ongeveer 20 jaar, zwart bomberjack, zwarte spijkerbroek en rode zakdoek op het hoofd.

INBRAAK BEDRIJF

In een bedrijf aan het Gildepad in Haaren is ingebroken. Er werd een computer, een aktentas en gereedschap weggenomen. De tas werd vannacht aangetroffen tijdens een routinecontrole in Oss, waarbij de bestuurder van een gestolen auto zich uit de voeten maakte. In Helvoirt werd zondagavond ingebroken in een kantoorpand. Er werden twee computers gestolen. Er werd een ruit vernield om binnen te komen.

INBRAAK KANTINE

Vannacht is ingebroken in de kantine van een voetbalclub aan de Witvensedijk in Esch. Er werd een raam ingeslagen. Er werd voor enkele tientjes aan kleingeld uit de kassa gestolen.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 1342 '