Maandag 27 September

VROUW GEWOND BIJ AANRIJDING (Schijndel)

Zondagavond is een 25-jarige vrouw uit Schijndel gewond geraakt bij een ongeval. Ze reed als passagiere mee in een auto bestuurd door een 29-jarige man uit Schijndel. Op de kruising Gestelseweg - Zijweg Dungen in Schijndel kregen ze geen voorrang van een auto bestuurd door 41-jarige man uit Sint Michielsgestel. De vrouw werd met een gebroken sleutelbeen en inwendig letsel overgebracht naar een ziekenhuis in Veghel. De bestuurder en twee kleine kinderen, van 2 ½ jaar en 6 ½ maand bleven ongedeerd.

INBRAAK WONING (Sint Oedenrode)

Zondagavond is ingebroken in een woning aan de Dommelrodelaan in Sint Oedenrode. Een deur van de woning werd opengebroken, waardoor men binnen kon komen. De hele woning werd door zocht. Een telefoontoestel en sieraden werden gestolen.

INBRAAK BEDRIJF (Esch)

Maandagmorgen is ingebroken in een bedrijf aan het Root in Esch. Een deur van het bedrijf werd opengebroken. Enkele tientallen flessen sterke drank en wijn werden gestolen.

MAN AANGEHOUDEN VOOR WINKELDIEFSTAL (Vught)

Maandagmiddag is een 35-jarige man uit Vught aangehouden. Hij was betrapt in een winkel aan het Moleneindplein in Vught, toen hij voor ruim fl. 15,- aan levensmiddelen wegnam. De man kreeg een boete van fl. 240,-.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 1351 '