Donderdag 9 September

SNELHEIDSCONTROLE BOXTEL

Tijdens snelheidscontrole op de Parallelweg Zuid te Boxtel op 8 september 1999 zijn 57 bestuurders bekeurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snelheid 91 km.

DIEFSTAL BROMFIETS BOXTEL

Vanaf de Gestelseweg te Boxtel is op 8 september 1999 een rode Yamaha bromfiets, verz.pl. PSW-511 ontvreemd. Waarde f 3500,--

RIJDEN ONDER INVLOED BOXTEL

Op 8 september 1999 omstreeks 21.40 uur is een 53 jarige man uit Boxtel bekeurd voor rijden onder invloed van alcohol. De man reed op de Munsel te Boxtel. Hij kreeg een transactie van f 390,--

INBRAAK AUTO SCHIJNDEL

Bij een inbraak in een auto aan de Wagenaarstraat te Schijndel op 8 september 1999 zijn geluidsboxen weggenomen en een autoradiocdspeler vernield. De daders vernielden een ruit. Totale waarde onbekend.

RIJDEN ONDER INVLOED HELVOIRT

Tegen een 53 jarige automobilist uit Esbeek is proces-verbaal opgemaakt ivm rijden onder invloed van alcohol. De man reed op 9 september 1999 omstreeks 01.45 uur op de Nieuwkuijkseweg te Helvoirt.

VERKEERSCONTROLE BOXTEL

Bij een verkeerscontrole op 8 september 1999 op diverse plaatsen in Boxtel zijn bekeurd 11 bestuurders, terzake niet dragen autogordel 3 bestuurders bromfiets voor niet dragen helm 1 bestuurder niet hebben bromfietscertificaat 3 bestuurders voor niet voeren van verlichting 5 bestuurders voor onjuist voeren van mistlichten Ook werden 57 bestuurders gecontroleerd op alcohol gebruik. Geen overtredingen.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 1533 '