Vrijdag 12 Februari

TRAGISCH ONGEVAL IN WONING, VUGHT

Een bejaard echtpaar is vrijdagmorgen om het leven gekomen bij een tragisch ongeval in hun woning aan het Marktveld in Vught. Beide slachtoffers lagen onder aan de trap van hun woning en werden daar omstreeks 10.50 uur ontdekt door een verzorgster van de Thuiszorg. De 87-jarige man bleek inmiddels te zijn overleden. De 84-jarige vrouw werd zwaar gewond overgebracht naar een ziekenhuis in 's-Hertogenbosch, waar zij enige tijd later aan haar verwondingen is overleden. De Technische Recherche van de politie stelt momenteel een onderzoek in naar de oorzaak van het ongeval. Tot op heden is nog niet van misdrijf gebleken.

INBRAAK VERENIGINGSGEBOUW, VUGHT

Donderdag is bij de politie aangifte gedaan van inbraak in een verenigingsgebouw aan de Honderdmorgensedijk in Vught. De toegang werd verkregen door enkele golfplaten van het dak te vernielen. Men ging er met een tiental flessen frisdrank en enkele dozen chips vandoor.

INBRAAK VERENIGINGSGEBOUW, DEN DUNGEN

In de nacht van donderdag op vrijdag is ingebroken in een verenigingsgebouw aan de Jacobskamp in Den Dungen. Men kon het pand binnenkomen door een ruit te vernielen. Voor zover nu bekend is een stereotoren ontvreemd. De waarde daarvan is niet bekend.

AUTOTELEFOON ONTVREEMD, SINT OEDENRODE

Donderavond/nacht is ingebroken in een personenauto die op de Koninginnelaan in Sint Oedenrode geparkeerd stond. Na het vernielen van een autoruit werd een autotelefoon ontvreemd.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 1545 '