Dinsdag 14 December

AANRIJDING MET GEWONDEN (Boxtel)

Maandagmiddag heeft op de Industrieweg in Boxtel een ongeval plaats gevonden. Rond 16.35 uur reed een auto bestuurd door een 34-jarige vrouw uit Boxtel tegen een op de Industrieweg geparkeerde aanhangwagen. Bij dit ongeval raakt zowel de bestuurster als een 18-jarige inzittende gewond ze zijn naar verschillende ziekenhuizen in Den Bosch vervoerd. De slachtoffers werden door de brandweer uit het wrak bevrijd. De bestuurster bleek alleen te zijn behandeld in het ziekenhuis. De inzittende is opgenomen in het ziekenhuis.

GEWONDE BIJ ONGEVAL (Nijnsel)

Maandagavond is een 55-jarige man uit Helmond gewond geraakt bij een ongeval. De man reed met zijn auto over de Lieshoutseweg in Nijnsel. Een vrachtauto, bestuurd door een 54-jarige man uit Nijnsel reed op dat moment achteruit over de Lieshoutseweg om achteruit een inrit naar een woning in te rijden. De man uit Helmond reed tegen zijkant van de oplegger van de vrachtauto. De Helmonder is met onbekend letsel overgebracht naar een ziekenhuis in Helmond.

WINKELDIEFSTAL (Boxtel)

Dinsdagmiddag is een 41-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats aangehouden. De man was in een winkel aan de Prins Hendrikstraat in Boxtel betrapt toen hij voor ruim fl. 110,- levensmiddelen wegnam. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt. Later zal hij zich bij de rechter moeten verantwoorden.

VOGELS GESTOLEN (Boxtel)

In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken in een volière bij een woning aan de Kuiper in Boxtel. Uit de volière werden 35 grasparkieten en 6 dwerg papagaaitjes gestolen.

Deel: ' Politiebericht Aa en Dommel - 1664 '